Aviseringar
Rensa alla

Skolor i Östermalm - bara rika jävlar?


Ämnesstartare

Hej!

Jag har kommit in på en skola på Östermalm och jag undrar helt enkelt om majoriteten av de som går där kommer att vara ena rika jävlar som går runt med A. Lange & Söhne eller Patek klockor och blir körda i Aston Martins till skolan som sedan bara kan tolerera beluga kaviar till pålägg på toasten som sedan får sina C&J skor putsade på rasten av skomakare och går runt i kostymer sydda av Tom Ford med slipsar gjorda av silke vävd av en väldigt sällsynt sort av svarta änkan spindeln som enbart fått äta den finaste maten och de flashar med sitt platina kort från MasterCard som de fått efter att ha spenderat $1.000.000 på under en vecka och när de menar att de vart på Mallorca under helgen så menar de att de tog sin armada av privatjets där han åker i en och fyra andra cirklar runt honom för att avvärja eventuella attacker som planerats mot honom och han hans huvud är värt tolv miljarder dollar.

Dvs. kommer jag att möta personer som jag beskriver ovan i ett Östermalmgymnasium?


   
Citera

MaxVoltage:

Jag har kommit in på en skola på Östermalm och jag undrar helt enkelt om majoriteten av de som går där kommer att vara ena rika jävlar som går runt med A. Lange & Söhne eller Patek klockor och blir körda i Aston Martins till skolan som sedan bara kan tolerera beluga kaviar till pålägg på toasten som sedan får sina C&J skor putsade på rasten av skomakare och går runt i kostymer sydda av Tom Ford med slipsar gjorda av silke vävd av en väldigt sällsynt sort av svarta änkan spindeln som enbart fått äta den finaste maten och de flashar med sitt platina kort från MasterCard som de fått efter att ha spenderat $1.000.000 på under en vecka och när de menar att de vart på Mallorca under helgen så menar de att de tog sin armada av privatjets där han åker i en och fyra andra cirklar runt honom för att avvärja eventuella attacker som planerats mot honom och han hans huvud är värt tolv miljarder dollar.

[love]


   
SvaraCitera

Ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbulls:

Ja

Fan


   
SvaraCitera

När jag pratade med rektorn på jensen östra beskrev hon sina elever ganska exakt som du gjort


   
SvaraCitera
Exner

Är du Anuras bror?


   
SvaraCitera

Exner:

Är du Anuras bror?

hahahha 😀

ont:
nej stekarna går inte på östra real. en del gör. men jag tror du finner störst andel wannabestekare där. och wannabestekare är drygare än riktiga stekare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

hahahha :Dont: nej stekarna går inte på östra real. en del gör. men jag tror du finner störst andel wannabestekare där. och wannabestekare är drygare än riktiga stekare.

Det är inte Östra Real. En annan skola på Östermalm med lägre intagning. Mest teknik och sånt.


   
SvaraCitera

dem du beskriver går inte på någon av innerstadens skolor, där går det sämre klientelet, dem som hade velat vara såna förtryckta av en stor majoritet unga från resten av länet


   
SvaraCitera

MaxVoltage:

silke vävd av en väldigt sällsynt sort av svarta änkan spindeln

silke vävs av silkeslarver, inte av spindlar


   
SvaraCitera

jo tror det är många välbärgade där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

silke vävs av silkeslarver, inte av spindlar

Jag menade att det här var ett speciellt sorts silke.


   
SvaraCitera

MaxVoltage:

Det är inte Östra Real. En annan skola på Östermalm med lägre intagning. Mest teknik och sånt.

Stekarna är nog inte så bra på naturvetenskap [crazy]
KTH ligger också på östermalm, är det ett stekaruniversiter lr? ^_^


   
SvaraCitera

MaxVoltage:

Jag menade att det här var ett speciellt sorts silke.

tyvärr går det inte du har fel hejdå.


   
SvaraCitera

du som verkar ha koll på vart kidsens silke vävs och inte kan använda skiljetecken lär nog passa in där, oroa dig inte. varför ens söka dit om man är orolig, kom igen, det är öster-fucking-malm... säg att du är från botkyrka när nån frågar.


   
SvaraCitera