Aviseringar
Rensa alla

Skorpan74


Ämnesstartare

??


   
SvaraCitera

Trrismkopia nr 2.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NormaJean:

Trrismkopia nr 2.

xD


   
SvaraCitera

skorpan74:

Kan du svara på varför skulle jag komma hit för att skriva noveller och fejka vem jag är. Förstår inte meningen med det.

Haha, det här påminner mig om en diskussion jag hade med ZidaneTribal för länge sen. [bigsmile] Är det du? [bigsmile]

Men allvarligt talat, du är påkommen. Man kan kolla upp mycket på internet.
Det finns 5 Karl Ström födda 1974 i Sverige (som stavar med K (misstänker att du inte stavar ditt eget namn fel)), och ingen av dem bor i Guldsmedshyttan. Faktiskt så bor ingen av dem i närheten av Guldsmedshyttan. Den som bor närmast är en man vid namn Karl Stefan Ström, bosatt i Avesta, som ligger 103,5 km ifrån Guldsmedshyttan (restid 1 tim 27 min). [party]

Thank you for playing.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

skorpan74:

Jag kan inte ro för vad jag fick för efternamn.

Inte många 33åringar som skulle göra det stavfelet heller.


   
SvaraCitera

ohYEA_:

xD

copy nr 3 remains.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skorpan74:

..

Jobbigt? tycker du skall isåfall kontakta någon av administratörerna på sidan och tala om hur du känner dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har han varit någonting annat? -.-


   
SvaraCitera

Sonecha:

Har han varit någonting annat? -.-

Din pappa. ops[blush] Jag lova att inte berätta sorry


   
SvaraCitera
object

skorpan74:

Jag kan inte ro för vad jag fick för efternamn.

Nej. Vissa rår heller inte för hur dom är funtade.

skorpan74:

Kan du svara på varför skulle jag komma hit för att skriva noveller och fejka vem jag är. Förstår inte meningen med det.

Noveller? Du spelar skinnflöjt till fjortonåringars bilder. Stick härifrån ingen vill ha dig här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[Jag var uppväxt där, ja. Men tolka mig hur ni vill som sagt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Jag har funderat på det, även sagt det åt honom och skrivit det i en tråd. Jag tänkte det PRECIS innan jag läste ditt inlägg, och när jag såg det blev det som en uppenbarelse. Ett tecken. Han ÄR ett troll.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Framtida troll som läser detta, var inte så jävla tråkiga och kom istället med originella saker som gör det svårt att avslöja er. puss hej

Precis [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha.. kul


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dhagor:

Sure did. [cheers]

Nu ska jag bara säga att jag helt och hållet tror på trolltesen, men att sådanna bevis är rätt korkade. Säker jag upp mig själv i min egen stad så får jag inte upp var jag bor, eftersom jag inte står skriven i staden eller där jag bor.

Dock finns det 5 karl ström i sverige födda 1974, han kanske inte bor och är skirven på samma ort 😉 (undantag för folk som är hemliga)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Garm1:

men att sådanna bevis är rätt korkade.

Det styrker ändå mina argument och gör det hela mer trovärdigt [cool]
Och på ratsit står alla vare sig man är hemlig eller inte.


   
SvaraCitera