Aviseringar
Rensa alla

Skorpion i Tribal stil


Ämnesstartare

Tribals är WT.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Nej, då har man ju åtminstone varit lite kreativ och gjort något själv, åtminstone tänkt ut en design eller liknande, och jag tycker inte att man ska nedvärdera kreativitet.

Okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min kusin har en sådan. Han gjorde den som 15åring i Thailand. Förvånansvärt snygg är den.


   
SvaraCitera
KSENIA

Nachac:

menade mest att folk verkar ha så höga krav på tatueringar just, utan anledning.

tycker att det är skittöntigt, förmodligen har de sett för mycket på miami ink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ExtoicWorm:

snygga ställen att tattuera på?

Underarmen men skaffa en cool tatuering ingen ful tribal


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

tycker att det är skittöntigt, förmodligen har de sett för mycket på miami ink

Jo, lite åt det hållet. Jag dömer inte alls ut en "djup" tatuering, men man måste ju få smycka kroppen hur man vill, utan en avancerad förklaring utan att anses som ytlig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

ExtoicWorm: tribal
nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

FreeWay89: men samtidigt ha någon form av story eller annat bakom.

Jag är född i november, då är man skorpion är och är jävligt stolt över det eftersom jag är grymt fashinerad av skorpioner,

Ska även göra en tattuering av tre kronor och med svenska flaggan i bakrunden, men det blir senare i livet 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

Underarmen men skaffa en cool tatuering ingen ful tribal

jo tribal är ju lite enkel, men jag har även börjat skissa på en skorpion i 3d, lutar nog mot en skorpion i 3D om du fördstår vad jag menar 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill bara tillägga att jag skulle aldrig tattuera något för att följa mode, verka cool eller imponeraa på någon. Jag ska tattuera sånt som speglar min personlighet, tkr tattueringar gör det välidgt bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ExtoicWorm:

Ska även göra en tattuering av tre kronor och med svenska flaggan i bakrunden, men det blir senare i livet 😉

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle nog säga underarmen, och själv tycker jag inte tribal är speciellt fult, inte alls för att det är ett mode atm, utan för att jag helt ärligt tycker att de, in general, ser ganska bra ut. Dold text: Och skiter fullständigt i om folk kallar mig smaklös för det. Har aldrig följt något mode medvetet, och tycker att det är fånigt.

Fast håller med om att i de flesta fall är mer kreativt och roligt med en originell tatuering.


   
SvaraCitera