Aviseringar
Rensa alla

Skosex i somras


Ämnesstartare

isola:

Vad du känner spelar ju ingen roll, det är ju inte du som ska gå runt i skorna [shake]

Men hon vet ju inte att hon har min sperma mot fötterna. [smile]


   
SvaraCitera

hahahahaahah


   
SvaraCitera

Spoony:

Men hon vet ju inte att hon har min sperma mot fötterna.

skönt med sperma under fötterna! [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ohnoes:

skönt med sperma under fötterna! [rolleyes]

Ja, nej, kanske? [badgrin]

För mig är det skönt att veta att hon har det, men för henne spelar det väl ingen roll om hon inte vet om det. Eller det kanske sugs upp genom huden och hon blir kär i mig? [surprised]


   
SvaraCitera

Var en kille som gjorde samma sak och skrev om det här. men det var då det fortfarande var ungdomsmottagningen.se

Anntingen är du oldie eller så är det såhär som fotälskarna förlorar sin oskuld.


   
SvaraCitera

Hade det där varit mina skor hade du fan inte haft något könsorgan kvar, ty jag hade skurit av det och tvingat dig äta upp det.


   
SvaraCitera

Tjejer har så jävla lätt att få sex, t.o.m deras skor får komma till mer än vad jag får[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Galvmeister:

Var en kille som gjorde samma sak och skrev om det här. men det var då det fortfarande var ungdomsmottagningen.se

Anntingen är du oldie eller så är det såhär som fotälskarna förlorar sin oskuld.

Det var här jag läste om det första gången. Det var flera killar här som gjorde så, och experten hette Spoon, så jag hedrar han med mitt nick. Jag sparade tråden på datorn men den försvann när jag bytte dator, annars kuned jag ha klistrat in lite från den. Jag skrev nåt själv i den, i stil med "måste prova". Det gjorde jag ju... Jag var fot-oskuld då, men inte fittoskuld. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Temnozor:

Hade det där varit mina skor hade du fan inte haft något könsorgan kvar, ty jag hade skurit av det och tvingat dig äta upp det.

Ja jag var dum men så kåt. Jag lovar att låta bli dina skor. [cry]

Titta i dina skor. Kanske har någon annan redan älskat med dem. [cute]


   
SvaraCitera