Aviseringar
Rensa alla

Skräck


Little-Traci:

Yeah eller hur? Söt  kall Monster/Jack.D/ och massa skräckfilmer och sen två två fåtöljer utomhus? xD typ på natten? ^^ men du får välja skräckfilmer Galen eftersom jag inte är så bra på ämnet ^^Rodnar

Hade varit trevligtRodnar


   
SvaraCitera

Skräck utan en massa sprutande blod är helt ok. Gillar inte att se filmer där blod sprutar helt hejdlöst.


   
SvaraCitera

Super Macho:
Skräck utan en massa sprutande blod är helt ok. Gillar inte att se filmer där blod sprutar helt hejdlöst.

existerar sånt fortarande?Skeptisk


   
SvaraCitera

För den som är mittemellan kan jag varmt rekommendera The Wolf of Snow Hollow. Mysig skräck komedi Glad


   
SvaraCitera

Hellberg:
För den som är mittemellan kan jag varmt rekommendera The Wolf of Snow Hollow. Mysig skräck komedi Glad

Mittemellan vadå


   
SvaraCitera

skräckfilm & chill?


   
SvaraCitera

Älskar skräckfilmer i synnerhet om det är riktigt skräckinjagande musik till. Men som någon skrev - slafsiga blodiga filmer där blodet sprutar till höger och vänster kan jag klara mig utan. Tumme ned


   
SvaraCitera
Lokes

Gillar inte skräck det gör mig rädd och får mig må dåligt


   
SvaraCitera
Lokes

Realest answer


   
SvaraCitera
oneday

youngvobb:
skräckfilm & chill?

Lätt


   
SvaraCitera
Lokes

Jag tål inte skräckfilmer men kan kolla på spök videos hur enkelt som helst 


   
SvaraCitera
Lokes

De flesta ghost hunters är obv fake och överreagerar massor men brukar kolla på laxtons youtube kanal och det märks att dom inte fejkar, det är bara när jocke o jonna e med som det känns väldigt oseriöst


   
SvaraCitera

oneday:

Lätt

låter som en dejt 


   
SvaraCitera
oneday

youngvobb:

låter som en dejt 

vi syns hos dig


   
SvaraCitera