Aviseringar
Rensa alla

Skräckfilm!


Ämnesstartare

Säg en jävligt bra skräckfilm tack 😮 Kommer inte på nå..


   
Citera
Ämnesetiketter

HellMillan:

Säg en jävligt bra skräckfilm

Vet ju inte alls vad du gillar för typ av skräckfilmer...
Kör på någon klassiker? (om du inte redan har sett alla sjuttioelva gånger)

Själv är jag väl kanske inte rätt person att ge råd efter som jag själv blir livrädd av att se "blå kon" på barnkanalen [blush]


   
SvaraCitera

Barnhemmet ska vara en bra rysare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lillapyret:

Vet ju inte alls vad du gillar för typ av skräckfilmer...

inte jag heller riktigt. Hatar filmer som The ring och the grudge (inga bra filmer men den typen av film, hoppscener och smygjakter eller hur jag ska säga


   
SvaraCitera

Tandläkaren.


   
SvaraCitera

Kablash__:

Barnhemmet ska vara en bra rysare.

Har jag hört att den inte skall vara.


   
SvaraCitera
Issen

Rec va asbra och sjukt läskig... om du gillade typ Blair Witch Projekt lär du älskar Rec.


   
SvaraCitera

Kablash__:

Barnhemmet ska vara en bra rysare.

SilentScream:

Har jag hört att den inte skall vara.

Stämmer bra de... Hörde å att den skulle va sjuk läskig men den va inget speciellt. Det enda äckliga va när kärringen bli på körd å hennes ansikte blir helt fuckat.
Ifs den där pojken med kråkskrämmarluvan är å lite creapy men han gör inte så mycke...


   
SvaraCitera
Tuvan

Kablash__:

Barnhemmet ska vara en bra rysare.

Usch jag drömde en mardröm om den.. och det var åt en sak som jag reagerade jättestarkt till i filmen som var så nasty gjort. Det var inte den där huvgrejen.


   
SvaraCitera

Tuvan:

Det var inte den där huvgrejen.

filulilus:

Det enda äckliga va när kärringen bli på körd å hennes ansikte blir helt fuckat.

? [rolleyes]


   
SvaraCitera

Charmen med skräckfilm? Huu jag tänker alltid på the ring bruden om natten. man får inte börja springa för då kommer hon... just det ja. såg en film, kanske japansk. kommer inte ihåg namnet. handla om ett på på smek månad som tar foton. och kör på en flicka... den var okey


   
SvaraCitera

EagleLord:

just det ja. såg en film, kanske japansk. kommer inte ihåg namnet. handla om ett på på smek månad som tar foton. och kör på en flicka... den var okey

Ganska säker på att den är amerikansk fast den utspelar sig i Japan.
Minns fan inte heller namnet på den men den va som sagt, va okej.


   
SvaraCitera

ja men jag är ganska sissy med sånt. bra lagomnivå. annars finns det ju bra filmer som har en däng obehaglighet; A Clockwork Orange. annars verkar ju den där camp rock vare en riktigt obehaglig film. jag ryser


   
SvaraCitera

Kablash__:

Barnhemmet ska vara en bra rysare.

nej den var inte speciellt bra eller rysig


   
SvaraCitera

EagleLord:

handla om ett på på smek månad som tar foton.

Äre inte Shutter? [cool]


   
SvaraCitera