Aviseringar
Rensa alla

Skräckfilmer.


Ämnesstartare

Vill titta på någon skräckfilm, kom gärna med tips. 
Inte Purge aktiga filmer, typ som The Collector om inte läskigare.


   
Citera
Ämnesetiketter
elanos

A Serbian Film är aldrig fel, har för mig att Hostile (tror den hette så) också ska vara schysst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elanos:
A Serbian Film är aldrig fel, har för mig att Hostile (tror den hette så) också ska vara schysst

Den första verkade helt okej men inte läskig. Den andra var kass och konstig.


   
SvaraCitera

Skräck och skräck... det beror väl lite på vad man blir rädd av.  Glad

The Shining tycker jag fortfarande är en höjdare.

Försökte hitta hela filmen på YT men de har plockat ner den men här är den officiella trailern.


   
SvaraCitera
elanos

Nej läskig är den väl inte, dock ruskig som attans. Ett bra val om du känner suget efter en riktig må-dåligt-i-hela-kroppenkänsla. Som nämnt ovan tycker jag också verkligen att du borde se The Shining!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag letar efter en film som man blir rikigt, riktigt rädd av. En sådan som man kan gå i flera veckor och fortfarande kolla bakom sig när det är mörkt och helt enkelt ha en olustig känsla konstant. Letar fortfarande efter en sådan. The Exorcist, The Others och The Shining är de jag uppskattat mest hitills.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snackar vi psycho-filmer med ton av blod eller övernaturligt med onda andar, demoner etc? Skräckgenren är mkt bred, finns ganska många undergenrer där.


   
SvaraCitera

The ring, it follows 


   
SvaraCitera

High tension
[REC] och [REC]2


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yamaha biker:
The Shining tycker jag fortfarande är en höjdare.

Den verkade ändå helt okej Glad

elanos:
Nej läskig är den väl inte, dock ruskig som attans. Ett bra val om du känner suget efter en riktig må-dåligt-i-hela-kroppenkänsla. Som nämnt ovan tycker jag också verkligen att du borde se The Shining!

Ja precis, en "riktig må-dåligt-i-hela-kroppen känsla" haha. The Shining okej Glad

titanicfanatic:
Jag letar efter en film som man blir rikigt, riktigt rädd av. En sådan som man kan gå i flera veckor och fortfarande kolla bakom sig när det är mörkt och helt enkelt ha en olustig känsla konstant. Letar fortfarande efter en sådan. The Exorcist, The Others och The Shining är de jag uppskattat mest hitills.

Ja exaakt, sådana filmer letar jag efter! Var dom läkiga?Skadeglädje

S3ON:
Snackar vi psycho-filmer med ton av blod eller övernaturligt med onda andar, demoner etc? Skräckgenren är mkt bred, finns ganska många undergenrer där.

Vet inte haha, någon som man blir helvetes skrämd på.Skadeglädje

Infinite Waters:
The ring, it follows 

Taaack!

presidente:
High tension
[REC] och [REC]2

[REC] trailern verkade inte läskigt, mer tråkig. Har du sett den? Om du nu gjort det vad tyckte du om de?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

martyrs,vill inte se skräckisar själv efter den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:
martyrs,vill inte se skräckisar själv efter den

Dankee Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

H.ODST: Vet inte haha, någon som man blir helvetes skrämd på.

dvs ingen :))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

dvs ingen :))

Vad betyder "dsv" lol?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

H.ODST:

Vad betyder "dsv" lol?

det vill säga


   
SvaraCitera