Aviseringar
Rensa alla

Skräckis


Ämnesstartare

Jag skulle vilja ha tips på bra läskiga skräckfilmer. Gillar typ Saw och Insidious. Helst mycket blod, inälvor och sånt men också lite mentalt läskig med demoner och sånt. TACK! 🙂


   
Citera

The Making of De Mysteriis Dom Sathanas! 


   
SvaraCitera

Mama 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:
Mamaarrow-10x10.png

har redan sett. den är bra 🙂


   
SvaraCitera

1408 har inte så mkt blod, men en utav mina favoriter där d kommer till det andliga. 

rekommenderar Wrong Turn-filmerna för blod och inälvor.. Inget jättefan av sådana, men de har sin charm.. :p

minns att jag blev sjukt rädd av den första Wrong Turn-filmen när jag såg den på ngn TV1000 i all ensamhet en gång som 12-åring. Rodnar


   
SvaraCitera

begotten kansk


   
SvaraCitera

Martyrs


   
SvaraCitera

grave encounters


   
SvaraCitera

Hostel, Cannibal Holocaust, Dawn of the Dead (både originalet och remaken), Guinea Pig filmerna, Suicide Club, Battle Royale filmerna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
1408 har inte så mkt blod, men en utav minaarrow-10x10.png favoriter där d kommer till det andliga. 

rekommenderar Wrongarrow-10x10.png Turn-filmerna för blod och inälvor.. Inget jättefan av sådana, men de har sin charm.. :p

minns att jag blev sjukt rädd av den första Wrong Turn-filmen när jag såg den på ngn TV1000 i all ensamhet en gång som 12-åring. Rodnar

såg 1408 precis den var helt sjuk men riktigt jäkla bra o läskig! tack så sjukt mycket! ny favorit!


   
SvaraCitera

ellaowii:

såg 1408 precis den var helt sjuk men riktigt jäkla bra o läskig! tack så sjukt mycket! ny favorit!

You're welcome! 🙂 


   
SvaraCitera