Aviseringar
Rensa alla

Skräckspel till PS3?


Ämnesstartare

Vilket tycker ni är bästa skräckspelet till ps3? har beställt silent hill homecoming, lär få det imorgon.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Vet inte vilket som är bäst, men Dead Space är jävligt bra. Har det till 360, finns även på PS3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dead Space, om det nu får räknas som skräckspel ... Condemned fungerar också. Silent Hill: Homecoming är ganska b jämfört med tidigare delar, avsaknaden av Team Silent (som gjorde de tre första delarna) är beklämmande. Ser man bort från det har man emellertid ett hyggligt lir.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ricochet:

Silent Hill: Homecoming är ganska b jämfört med tidigare delar, avsaknaden av Team Silent (som gjorde de tre första delarna) är beklämmande.

det är det jag är orolig för. spelade första och andra, och har läst olika från olika håll men det visar sig. hoppas att nästa delen i serien blir bättre oavsett.


   
SvaraCitera

Finns bara runt 3 st skräckspel till PS3.

RE 5 och Dead Space är de bästa, men dessa två lutar ju mera åt actionhållet. Dessutom var Dead Space jävligt enformigt tyvärr. Condemned 2 tyckte jag inte om, Silent Hill var ok, men inte mera än så. Jericho samt Alone in the Dark ska enligt uppgift vara värdelösa, så dem har jag inte köpt.

Siren: Blood Curse tar faktiskt priset som bästa spel till PS3 under den "rena" skräckgenren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

spelade första och andra

Planerar du att köra trean?

Homecoming är okej, om inte annat kan man ju spela det för den underbare tonsättarens skull.

kebabkurt:

RE 5

... är bra om man gillar action. Det läskiga med den serien försvann till viss del i och med fyran och absolut i och med femman.

Edit: Förlåt, läste inte hela ditt inlägg. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebabkurt:

Siren: Blood Curse tar faktiskt priset som bästa spel till PS3 under den "rena" skräckgenren.

ska kolla upp, tack för tipset.


   
SvaraCitera
zIGGE

variabel:

ska kolla upp, tack för tipset.

Du och ps3 spel, näh. Får nog mina tillbehör imorgon baby 😀

"2 nov kl 16:47 Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen" [mad]


   
SvaraCitera

Resident Evil 5 ska man absolut inte köra som skräckspel då det inte längre är ett sådant. RE5 bjuder på enbart på Co-op action som positivt.
Dead Space är måttligt läskigt men blir jävligt enformigt i längden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

"2 nov kl 16:47 Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen"

ett bra första steg iaf [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle inte Stay Alive komma till ps3? eller var det bara en myt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera