Aviseringar
Rensa alla

Skrämer julmaten dig?


Ämnesstartare

Evil Conduct:

Haha problemet är att det är ingen annan som vill vara med i min tävling, men jag äter alltid mest iaf!

jag har en kompis som säkert ställer upp. när hon hade ätartävling på donken senast åt hon 2 big macmenyer, en cheeseburgare, ett sexpack nuggets en stor pommes och en paj.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

atombomb__:

jag har en kompis som säkert ställer upp. när hon hade ätartävling på donken senast åt hon 2 big macmenyer, en cheeseburgare, ett sexpack nuggets en stor pommes och en paj.

Man kan ju inte ens bli mätt på Mc Donalds, det räknas inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Man kan ju inte ens bli mätt på Mc Donalds, det räknas inte

haha jodå. jag blir proppmätt på en qp-meny :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

atombomb__:

haha jodå. jag blir proppmätt på en qp-meny :p

Jag har aldrig ätit mig helt mätt där tror jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För någon med ätstörningar måste ett julbord vara som att ha dött och kommit till helvetet xD. Själv så äter jag bara så mycket jag känner för och reflekterar inte så mycket ö ver det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NYSON_IS_BACK:

Du är en sån där mesig veggian. Usch och fy.

[cute][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

atombomb__:

jag har en kompis som säkert ställer upp. när hon hade ätartävling på donken senast åt hon 2 big macmenyer, en cheeseburgare, ett sexpack nuggets en stor pommes och en paj.

Det är ju inget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man går upp i vikt under julen och det finns en anledning till det. All julskinka och annat gött som serveras på bordet, inte minst alla praliner, alkohol och lussebullar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den skrämmer skiten ur mig [shake]
Inte så kul om någon släkting kommer på en att spy upp den på toaletten [shake][sad]


   
SvaraCitera

NYSON_IS_BACK:

Dessutom är det skönt med lite fettlager vid juletid, så man inte fryser

Det kunde man väl säga förr, nu är alla så varma och gosiga i sina kanada gås-jackor och medelhavsklimatet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan vad less jag är på alla dessa jävla kaloriräknares och kaniners gnäll.

Helvetet inom mig:

Inte så kul om någon släkting kommer på en att spy upp den på toaletten

haha...dåre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ferguson:

haha...dåre.

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det jag är räddast för är att jag ska äta så mycket julmat att det inte får plats tillräckligt med Aladdin-praliner, gelehallon, romerska bågar och knäck.
Det finns inget som är så gött, dock, som att bara kasta i sig köttbullar, lax, skinka och prinskorv på julaftons eftermiddag [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

UnclePadda:

Det jag är räddast för är att jag ska äta så mycket julmat att det inte får plats tillräckligt med Aladdin-praliner, gelehallon, romerska bågar och knäck.

Jag brukar vara lite orolig för att jag inte ska få plats med allt på en tallrik.
I år ska jag dock äta på en pizza-tallrik. Så då ordnar det sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NYSON_IS_BACK:

Det är ju inget.

för en femtonårig tjej, jo.


   
SvaraCitera