Aviseringar
Rensa alla

Skrämma småbarn [badgrin]


Ämnesstartare

Det är ju snart Halloween.. och alla hatar ju småbarn som tigger godis.
Så jag vill veta era bästa sätt på att skrämma småbarn under halloween.
Det ska helst vara något man kan gå in för och inte enkla saker som att gömma sig, sedan hoppa fram och skrämma dem.

Kom igen ge mig lite tips nu! [badgrin]

(Jag fick aldrig ta emot godis från fämlingar när jag var liten, det är därför jag är så ond av mig)

ÄNDRAT 2008-10-28 20:48


   
Citera
Ämnesstartare

Hur menar du? typ skrämma barnen när de plingar på din dörr, eller vara ute och skrämma dem?


   
SvaraCitera

Är det på lördag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ge dom förgiftat godis så dom dör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

Hur menar du? typ skrämma barnen när de plingar på din dörr, eller vara ute och skrämma dem?

Ja både och vore väl kul [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gunvald:

Är det på lördag?

På fredag väl? 31 oktober eller? [confused]


   
SvaraCitera

määki:

På fredag väl? 31 oktober eller? [confused]

Aha, aa det stämmer nog


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

määki:

Ja både och vore väl kul

Tänkte du springa ute själv och skrämma dem? ^^
Du behöver ju inte anstränga dig lika mycket om du bara sitter och softar hemma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

määki:

På fredag väl? 31 oktober eller?

Är det alltid det datumet eller kan det variera?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag höll i min kusin för ett tag sen och hon såg fullständigt livrädd ut.. prova med det[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

Är det alltid det datumet eller kan det variera?

Ingen aning [shake] I USA är det ju alltid då.. har för mig att det är så i Sverige också [confused]

Link:

Tänkte du springa ute själv och skrämma dem? ^^

Nej, kanske inte själv. Kan väl fråga några polare om de har lust o hjälpa till. Då kan man ju göra riktigt roliga grejjer [rolleyes]


   
SvaraCitera

när du öppnar dörren ha på en hockey mask och den längsta kniven du hittar sen skriker du va vill ni ungjävlar och ser vad som händer[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

määki:

Nej, kanske inte själv. Kan väl fråga några polare om de har lust o hjälpa till. Då kan man ju göra riktigt roliga grejjer

Haha okej, säg till om du kommer på något bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kaboom_hihi:

när du öppnar dörren ha på en hockey mask och den längsta kniven du hittar sen skriker du va vill ni ungjävlar och ser vad som händer

Skulle nog bli roligare om personen inte hade mask på sig. Annars känns det som om det vore på skoj.


   
SvaraCitera

Link:

Skulle nog bli roligare om personen inte hade mask på sig. Annars känns det som om det vore på skoj.

a de har du rätt i kanske ska testa[bigsmile]


   
SvaraCitera