Aviseringar
Rensa alla

Skrämmande Förhållande


manvetaldrig:

Jag har varit kär i henne, men är inte det längre. Jag älskar henne fast vill ändå inte vara tillsammans med henne, vill ha tillgång till den fria marknaden så att säga. Hon tjatar alltid om hur mycket bättre jag har gjort hennes liv och hur mycket hon älskar mig.

manvetaldrig:

Men det har gått så långt, det känns om att ungkarlslivet börjar gå till spillo 😀 Är visserligen bara 17 men har fått stå emot många frestelser och det är så tråkigt att vara med kompisar eller festa när hon är med. VILL VARA FRI!

manvetaldrig:

Vill inte göra slut direkt, men skulle vilja att hon var mindre bunden vid mig så att kärleken långsamt försvinner så att det inte blir så plågsamt för henne, jag vill inte såra henne.

Allt det du berättar har hänt mig med, nästan exakt så kände jag, först var jag dökär i henne, men allteftersom tiden gick så tappades mina känslor av och jag minns att hon ofta sa hur bra jag va för henne och hur jag gjort hennes liv mycket bättre.

Jag var då 17 år och kände bara att nä, jag vill inte detta längre, jag ville ju inte att detta skulle vara den enda tjejen i mitt liv, jag ville ju utforska.

Jag vet inte om jag fortfarande var kär i henne, men det var iaf inte på samma sätt och det var detta som ställde till allt shit som de tillslut blev.

Jag började bete mig konstigt och hon märkte såklart av det, det kändes som om jag bundit mig för resten av mitt liv, jag ville sticka ifrån förhållandet så snabbt jag bara kunde, men jag kunde bara inte såra henne, för jag var hmm... jag gillade henne så mycket, och kunde verkligen inte förstöra henne. Allt blev tillslut ett enda stort skithål och det snackades skit hit och dit. Allt var fucked up ett tag, till jag tillslut tog mig till mods och sa att det inte skulle hålla mellan oss.

Jag gjorde det jag skulle gjort för flera månader sedan, blev singel och fick leva det singelliv som jag under en lång tid gått och suktat efter.

Jag är fortfarande singel och jag ångrar inte att jag gjorde slut, det jag ångrar var hur jag var, bestäm dig om du vill ha henne eller inte, annars kommer du knulla både henne och dig själv med en kaktus i röven.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

manvetaldrig:

jag tror inte att jag älskar henne. är inte säker, ibland är hon världens bästa men oftast skulle jag hällre vara bara kompis med henne

Gör slut.


   
SvaraCitera

mangedif1:

Och om du slutar att toffla och bestämma lite mer själv så kommer det att ta slut mellan er med hennes hjälp. Så blev det för mig i alla fall 😉

Jävla fegis. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

mangedif1: Och om du slutar att toffla och bestämma lite mer själv så kommer det att ta slut mellan er med hennes hjälp. Så blev det för mig i alla fall 😉
Jävla fegis. [rolleyes]

Haha jag ville ju inte göra henne sårad, så det fixade hon bra själv..


   
SvaraCitera
smisk

manvetaldrig:

17

manvetaldrig:

17

manvetaldrig:

17

manvetaldrig:

17

manvetaldrig:

17

dumpa!!!!


   
SvaraCitera

mangedif1:

Haha jag ville ju inte göra henne sårad, så det fixade hon bra själv..

Fast det va fegt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg till henne som det är, så enkelt är det. Ljug inte för dig själv eller henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

manvetaldrig:

TIPS?

Var otrogen, kommer hon på det så blir hon sur och kanske gör slut med dig, om inte utnyttja det ännu mer :). Vem bryr sig liksom, ni är inte gifta.[bigcheers]


   
SvaraCitera

Men gör slut. Skulle du velat att hon hade gjort så mot dig om du va kär i henne? Du ­är bara elak om du inte gör slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan lova dig att det är 348723647 ggr mer smärtsamt för henne om du bara börjar dra d­ig undan eller vad man ska säga.
Gör slut och låt henne gå vidare i livet och träffa­ andra, om det är det du vill. Men gör det på ett bra sätt, prata med henne ordentlig­t!

Men tänk efter före är mitt råd. Du kan ju umgås och festa med kompisarna även ­om du har flickvän!
Men sköt dig, och att vara otrogen för att "slippa" ett förhå­llande är det asigaste man kan göra. Du kan ju ta med henne också nån gång, kul att i­nte bara göra vardagliga saker med sin pojk/flickvän


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera