Aviseringar
Rensa alla

Skrämmande siffror i Danmark om invandrargruppers brottslighet


Ämnesstartare

NiklasW: alltså tagit emot fler än vad vi klarat av att integrera

har vi nånsin varit bra på att integrera?


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

hur ser statistiiken bland infödingarna ut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW: Därför kan man bara använda sig av partiska källor som "avpixlat"

Avpixlat är ingen källa. Eller jo, en källa för lågintelligenta trångsynta hatiska människor, det är det enda det är en källa för.

NiklasW: I Norge och Danmark skriver vanliga medier om mångkulturens problem, vilket svensk media döljer.

Du svarar fortfarande inte på min fråga. Dina andra trådar var åtminstone relevanta på det sätt att dom handlade om Sverige. Nu lämnar du landets gränser. Vad står på tur? En diskussionstråd om att Storbritannien minskar invandringsantalet från 130 000 till 75 000 eller vad det nu var?

Jag ser av för mig väldigt uppenbara skäl inte denna tråd som något annat än uppmaning till främlingsfientlighet. Uppenbar sådan. Även om dina andra trådar ger mig intrycket av att du är främlingsfientlig så handlade dom trådarna i alla fall om Sverige. Denna gör inte det, utan nu trycker du bara på hur människor från öst är mer kriminella än landet dom bosatt sig i.

För övrigt känns alla svar i denna tråd överflödiga förutom denna text:

Anura: ni SDare tror att lösningen på problemet är att blunda och stryka ett kryss över problemet (stoppa invandringen). Istället för att försöka komma med nånting konstruktivt som kan lösa de problem vi har. Ni tror bara på quickfix.

Så sant som det är sagt. Det är för jobbigt med integration och annat, och för tidskrävande. Bättre att bara stoppa och på sikt skicka tillbaka.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

har vi nånsin varit bra på att integrera?

Ja innan vi började ha så extremt stor invandring. 


   
SvaraCitera