Aviseringar
Rensa alla

Skrämmer bort killar ofrivilligt


Qubbie
Ämnesstartare

Jag är en tjej på 16 år som av någon anledning ofrivilligt skrämmer bort killar. Jag får höra titt som tätt att jags er väldigt bra ut och "kan få vem jag vill", men enligt mig är detta helt irrelevant då det är någonting med min personlighet/utstrålning som gör att killar inte vill gå så nära. Jag vet inte om de inte vågar eller inte vill, men detta börjar bli frustrerande. Jag gör mitt bästa för att vara öppen, trevlig och glad men ingen verkar nappa för det. 


   
Citera

De kanske blir lite intimidated av att du ser så bra ut? Kan ju vara nervöst att prata med någon man tycker är snygg liksom.


   
SvaraCitera
spket

Qubbie:
Jag är en tjej på 16 år som av någon anledning ofrivilligt skrämmer bort killar. Jag får höra titt som tätt att jags er väldigt bra ut och "kan få vem jag vill", men enligt mig är detta helt irrelevant då det är någonting med min personlighet/utstrålning som gör att killar inte vill gå så nära. Jag vet inte om de inte vågar eller inte vill, men detta börjar bli frustrerande. Jag gör mitt bästa för att vara öppen, trevlig och glad men ingen verkar nappa för det. 

jag tror bara att de ligger i naturen, och försök inte för mycket. Folk kommer märka det direkt och då vill de ju heller inte ha dej 😉 Är också 16 år, ser inte bra ut men får mycket vänner och sådant för att min personlighet uppfattas som ganska härlig 🙂 Du kommer hitta den rätte för dig någon gång <3 <3


   
SvaraCitera

Kommer tänka på Amy Schumer. Minus good looking-biten


   
SvaraCitera

Qubbie:
Jag är en tjej på 16 år som av någon anledning ofrivilligt skrämmer bort killar. Jag får höra titt som tätt att jags er väldigt bra ut och "kan få vem jag vill", men enligt mig är detta helt irrelevant då det är någonting med min personlighet/utstrålning som gör att killar inte vill gå så nära. Jag vet inte om de inte vågar eller inte vill, men detta börjar bli frustrerande. Jag gör mitt bästa för att vara öppen, trevlig och glad men ingen verkar nappa för det. 

Jag blir nyfiken, vad i din personliget skulle skrämma bort killar? Hur tar din personlighet uttryck? Som andra sagt, att du är snygg kan ju skrämma bort om det är en kille som kanske inte är jättesnygg känner att han inte har en chans på dig.


   
SvaraCitera

vet inte hur snygg du är men kan som någon annan sa ha att göra med att du är snygg och killarna är rädda för att prata med dig


   
SvaraCitera

brukar skrämma bort killar frivilligt Rodnar


   
SvaraCitera

rly wanna see you try scaring me hahah


   
SvaraCitera

Twixy:
brukar skrämma bort killar frivilligt Rodnar

Det tycker jag att du är väldigt bra på faktiskt. Blink


   
SvaraCitera