Aviseringar
Rensa alla

Skratta inte. :<


Ämnesstartare

Jag har så mycket ångest och vet inte vad jag ska göra längre. Kan knappt sova på nätterna, får bara mardrömmar, orkar inte träffa människor, får självmordstankar oftare och går till vuxenpsykiatrin. Just nu tar jag antidepressiva, men jag känner inte att de hjälper så jag ska få högre dos. Det känns som att alla lämnar mig, särskilt när jag inte orkar hålla kontakt längre. Min kompis har försökt ta livet av sig, mitt ex hatar mig och allt annat går fel, har inte ens mål i livet längre för att jag bara tänker på självmord. Hur bekämpar man egentligen såna tankar? Jag känner att jag gör något dumt när som helst.


   
Citera
Ämnesstartare

en mycket bra fråga utan svar[sad]
jag lider med dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

jag lider med dig

Tack, detsamma. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad finns det för anledningar att skratta åt dig? Inga. jag lider också med dig. Vet inte vad jag ska säga förutom att det finns fler som mår skit därute, du är alltså inte ensam. Och allra oftast blir det bättre. Det kommer bli bättre. Men du får inte vara ensam. Sök hjälp hos familj, vänner, professionella. Och vem har en underbar relation med sitt ex? Skit i honom/henne! Gör inget dumt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ehehehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är en av oss andra. Klicka runt på UM, trolla lite, klicka på pollar, skicka blandskiva, visa bilder, gå på um-träffar etc.

Vi är västa back-upen för självförstörelse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Du är en av oss andra. Klicka runt på UM, trolla lite, klicka på pollar, skicka blandskiva, visa bilder, gå på um-träffar etc.

Det är så tråkigt? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Du är en av oss andra.

awwww[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Un Deux Trois:

Det är så tråkigt?

pff


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

pff

Har gjort allt du nämnde bortsett från "skicka blandskiva". Och det är tråkigt. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Un Deux Trois:

Har gjort allt du nämnde bortsett från "skicka blandskiva". Och det är tråkigt.

Hur länge har du gjort det? Det tar ett tag innan man blir beroende.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Hur länge har du gjort det? Det tar ett tag innan man blir beroende.

Har haft ganska många användare, så ett tag. Men um-träffar är inte för mig. [sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan ingen hjälpa? Jag vill inte skära mig men får kraftiga impulser.


   
SvaraCitera

Un Deux Trois:

Hur bekämpar man egentligen såna tankar? Jag känner att jag gör något dumt när som helst.

Finns inget enkelt sätt att sluta man måste jobba sig uppåt i livet. Försök göra sånt du inte brukar, gå till gymmet, fiket eller nån annanstans där du kan träffa människor och börja snacka med nån. Det är aldrig bra att börja osolera sig för då går man bara runt och tänker på samma saker hela tiden så man inte kan tänka klart längre.


   
SvaraCitera