Aviseringar
Rensa alla

skrattar du när du är själv?


Ämnesstartare

jag har kommit på att jag typ aldrig skrattar åt roliga saker när jag är själv. Jag tycker fortfarande att det är roligt och i sällskap skrattar jag massor åt saker jag bara fnyser åt det när jag är själv.

skrattar du högt för dig själv?


   
Citera

Hela tiden, hohoho [party]


   
SvaraCitera

Hahaha ja!!
Mamma frågar hela tiden vad jag gör.


   
SvaraCitera

Är likadan. Är så allvarlig ibland att det blir roligt... Inte ens då kan jag skratta.
Har nog ett resonemang kring varför det är som det blir ( 😛 ) men orkar inte tänka igenom det ( 😛 ).


   
SvaraCitera

obs jag är typ världens fnissigaste person..


   
SvaraCitera

Aspelut. Brukar flabbskratta så det ekar i hela huset, åt saker jag läser här.


   
SvaraCitera

Jag gör ofta diverse ljud när jag är ensam. Brukar gråta också (till filmer osv).


   
SvaraCitera

Ja.
Ständigt och jämt.


   
SvaraCitera

För inte alls så länge sedan var jag i videobutiken och fick jag upp ögonen för en film som verkade intressant, som jag också hyrde och tittade på samma kväll.

Några få dagar senare: Vi i klassen hade tydligen skött oss föredömligt bra under veckan och blev därmed "belönade" med en film sista lektionen, samma film som jag sett veckan innan. Allting förändrades ganska hastigt, jag skrattade åt saker som jag tidigare inte ens fått upp mitt smilband någon dag tidigare.

qazedctgb:

skrattar du högt för dig själv?

Ibland. [smile]


   
SvaraCitera

JA! [bigsmile]


   
SvaraCitera

Skrattar tom nu (på mörkerpromenad) när jag tänker på att ögon sitter och gapflabbar för sig själv. [love]


   
SvaraCitera

Skrattar åt att jag skrattar...
Detta kan hålla på i evigheter.


   
SvaraCitera

lazertits:

Skrattar åt att jag skrattar...
Detta kan hålla på i evigheter.

Hahahahaha åh [love]


   
SvaraCitera

Brukar fnisskratta så att mina axlar guppar lite, också, stundvis.

Så här:
Fnys fnys fnys fnys *axelgupp*


   
SvaraCitera

Mer sällan än i sällskap


   
SvaraCitera