Aviseringar
Rensa alla

Skribent...


Ämnesstartare

Hallå. Jag skulle gärna söka till skribent men jag har en fråga.

Får man vara skribent med sitt nuvarande konto "Angelize" eller måste man ha sitt namn (dvs skapa ett nytt konto)?


   
Citera
Ämnesstartare

Jag vill hjärna skriva om mode, skönhet och utseende. [bigsmile]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Typ... sminktutorials. Är det okej att skriva sådant som skribent? [badgrin]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Eller är jag helt ute och cyklar!?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 3 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Alexander Danling:

help


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Får man vara skribent med sitt nuvarande konto "Angelize" eller måste man ha sitt namn (dvs skapa ett nytt konto)?

Tror inte att du kan få vara skribent och anonym, men det går ju att skicka in användartexter.
Jag tror att det är André Vifot Haas du ska vända dig till isf.

och här finns mer info.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är väl bara skriva? =O
http://ungdomar.se/text_pub.php


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Tror inte att du kan få vara skribent och anonym, men det går ju att skicka in användartexter.
Jag tror att det är André Vifot Haas du ska vända dig till isf.

och här finns mer info.

Jo men jag kan ju skicka in mitt fullständiga namn men jag vill fortfarande söka som skribent med det här kontot? Hmm, vem skapar reglerna, vet du det? Så jag kan citera hit honom. Eller henne.

Floppsen:

Är väl bara skriva? =O
http://ungdomar.se/text_pub.php

Men det där är inte samma sak, jag vill ju vara skribent för hemsidan och skriva regelbundet. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

]h


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Jo men jag kan ju skicka in mitt fullständiga namn men jag vill fortfarande söka som skribent med det här kontot?

Du ska maila in en ansökan, så du behöver inte skapa något konto i ditt riktiga namn för att söka [cute]

Är du också intresserad av att skriva för ett av Sveriges största ungdomscommunitys? Skicka då ett Word-dokument till: andre.vifothaas(snabel-a)gmail.com

Dokumentet ska innehålla:

- Namn
- Ålder
- Bostadsort
- Lite allmän information om dig själv
- (Gärna några meriter också, om du har några.)

Med i Word-dokumentet ska även finnas en text på omkring 2 000-4 000 tecken som du är NÖJD med. Vilken kategori texten ska tillhöra väljer du själv, men försök att skippa poesi och dylikt eftersom det kan vara svårt att bedöma skriftlig kvalitet på sådana verk.

Det enda vi kräver av dig som skribent är, förutom ett bra skriftspråk, ett minimum på en text samt två nyheter i månaden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okidoki, kan ju alltid testa söka in. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Får man vara skribent med sitt nuvarande konto "Angelize" eller måste man ha sitt namn (dvs skapa ett nytt konto)?

Som skribent skapar man ett nytt konto och skriver texter under sitt riktiga namn. Givetvis får man behålla sitt gamla konto och skriva i forumet med om man vill. Annars går det som sagt bra att skicka in texter som vanligt. [smile]


   
SvaraCitera