Aviseringar
Rensa alla

Skriv av era psykiska problem här.


Smilen
Ämnesstartare

Ibland kan det vara skönt att få ut det man vill säga egentligen. Vad har varit kasst idag och varför är livet så trist för dig? Kanske kan vi hjälpa er på bättre tankar, vilket tråden ska vara till för och skriva av sig lite.


   
Citera

skulle vilja tjäna mer än 5 000 kr om månaden men fattar inte hur det ska gå till utan utbildning och kontakter. den.


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

brosk:
skulle vilja tjäna mer än 5 000 kr om månaden men fattar inte hur det ska gå till utan utbildning och kontakter. den.

Inte lätt. 


   
SvaraCitera

brosk:
skulle vilja tjäna mer än 5 000 kr om månaden men fattar inte hur det ska gå till utan utbildning och kontakter. den.

får 3500-3800 i månaden och kompisen får typ 8000.. men vi söker jobb och arbetsförmedlaren tyckte vi kunde ansöka som pengar under tiden


   
SvaraCitera

Skeptisk


   
SvaraCitera

Det jobbigaste just nu som tar på mig är oron över att folk ska dö. Det är ju ingen obefogad räddsla. De försöker ju ta livet av sig stup i kvarten. 


   
SvaraCitera

Livet är trist för jag har inte så mycket pengar kvar.


   
SvaraCitera

Jag har inga psykiska problem (utöver ångesten) 

Det är samhället. 


   
SvaraCitera

livet är en kamp. vinna eller försvinna. kämpa och håll fast vid dina ideal och finn nya intressen som tar dig på oväntade vägar. tyvärr är allt så dyrt

kommer spöka hos de som rensar ut mitt hus när jag har dött av ålder och viska "jag betalade för det där"


   
SvaraCitera

jag är en självisk kukidiot etthundraåttio dagar om året och den andra hälften är delad mellan ångest över den tidigarenämnda karaktärsbristen och relativt självdestruktiv hedonism


   
SvaraCitera

S3ON: Det är samhället.

nej


   
SvaraCitera

ceka92:

nej

Alltså det är inget fel på samhället, och samhället bär inget ansvar. Men upplever att problemen kommer utifrån. 


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Jag känner mig så trött nästan hela tiden och har ingen lust med mycket alls. Jag ligger i sängen och åmar mig och klockan är endast nio. Jag hade inte tänkt sova en. Förhoppningsvis kanske jag håller mig vaken till tolv i alla fall. 


   
SvaraCitera

Sommartider...


   
SvaraCitera