Aviseringar
Rensa alla

skriv de senaste du åt!!!!


Broccoli paj med kyckling och tomater man nästan satte i halsen för att de var så varma. Laktosfria kakor och Marabou home style.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_Shadow_: Riktigt dålig stil av dig att ta andras bilder o lägga upp här. Tumme nedTumme nedTumme ned
Helt ok att att leta efter recept som du nog gjort i första o tredje.
Går snabbt att fota med sin kamera

Nästan alla bilder är plockade från nätet förutsatt att jag inte uttryckligen skrivet att det är jag som hållit i kameran och är fotografen. Bilderna är alltså BESKRIVANDE bilder! Dvs bilden beskriver, i detta fall - omelett, tårta och paj som vi ätit. Ungefär på samma sätt som de allra flesta som säljer datorprodukter på Tradera och Blocket - istället för att själv fota objektet använder de sig av tillverkarens bilder.

Av de hundratals bilder jag postat ex på UM så är det nog mindre än 10 bilder jag själv hållit i kameran. Är lite försiktig med att digitalbildens EXIF-kod ska avslöja för mycket om var jag exakt befinner mig dvs bildens GPS-kordinater (latitud och longitud).

Den enda bild jag själv fotat och lagt upp i år är en av mina bilder på en av mina katter:
https://ungdomar.se/forum/thread/officiella-fototraden/14103793#forum_post_id-14103793

För övrigt fotar jag väldigt lite med mobilen utan jag använder mest systemkamera eller systemkompakt. Blink


   
SvaraCitera

stoner:

Nästan alla bilder är plockade från nätet förutsatt att jag inte uttryckligen skrivet att det är jag som hållit i kameran och är fotografen. Bilderna är alltså BESKRIVANDE bilder! Dvs bilden beskriver, i detta fall - omelett, tårta och paj som vi ätit. Ungefär på samma sätt som de allra flesta som säljer datorprodukter på Tradera och Blocket - istället för att själv fota objektet använder de sig av tillverkarens bilder.

Av de hundratals bilder jag postat ex på UM så är det nog mindre än 10 bilder jag själv hållit i kameran. Är lite försiktig med att digitalbildens EXIF-kod ska avslöja för mycket om var jag exakt befinner mig dvs bildens GPS-kordinater (latitud och longitud).

Den enda bild jag själv fotat och lagt upp i år är en av mina bilder på en av mina katter:
https://ungdomar.se/forum/thread/officiella-fototraden/14103793#forum_post_id-14103793

För övrigt fotar jag väldigt lite med mobilen utan jag använder mest systemkamera eller systemkompakt. Blink

Älskar och spara bilder och läsa vad de är döpt Hjärta


   
SvaraCitera

Twix och lite av påskgodiset kvar.


   
SvaraCitera

Nudlar med kycklingsås och gamla torra fiskpinnar med citron. Såååååå himla gott


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

En bit av en sockerkaka, som jag bakade idag.


   
SvaraCitera

Risotto med kycklingfile, scones, tsatziki, ballerina, gifflar, iste citron ny flaska. 


   
SvaraCitera

Picknick: Plättar, jättar vanilj/citron,
kladdkaka, mer plättar. 
Potatisgratäng och falukorv, falukorv macka med ägg, marabou homestyle. 2 paket gifflar och gelé hallon. Jag har glömt var jag gömt tom och Jerry kexen. 
20190608_184525.jpg


   
SvaraCitera

IMG_20190609_180858_705.jpg

Hallonmouse bakelse efter det, icas köttbullar med potatismos.  


   
SvaraCitera

IMG_20190615_185203_992.jpgIMG_20190615_185321_865.jpg

Potatisgratäng och rostbiff, två dagar i rad. Ett paket gifflar och tre mazariner. Nyss åt jag en kladdig tosca kaka. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chips, äter det nu


   
SvaraCitera

20190618_221829.jpg

20190618_221732.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gumbo 


   
SvaraCitera

rövhål


   
SvaraCitera

Gifflar.
Pasta med mild ostsås.
hallonsmothie. 
20190619_155542.jpg


   
SvaraCitera