Aviseringar
Rensa alla

Skriv en parodi på umaren över


Ämnesstartare

Skriv i jag-form hur den personen är på forumet. Exempelvis.
Razorblade: "Jag tycker att jag är så..."

Aaaaand go! [crazy]

(Hoppas det inte finns en till sån tråd)


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag är gud! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Jag vill vara en privatdetektiv, men jag vill inte utbilda mig och ha det som jobb, för krävande. Jag har det som hobby istället.


   
SvaraCitera
mynona

Razorblade: "Det finns bara en enda sanning, och jag vill finna den med alla verbala medel och metoder för att få någonting att rätta mig efter - jag vill dock även trösta de lidande."


   
SvaraCitera

mynona: "jag har rätt och alla andra har fel, jag har förklarat varför det är så och orkar inte göra det igen".


   
SvaraCitera
mynona

tevepro: "Jag accepterar inte kritik. Om någon säger att jag inte accepterar kritik, så vägrar jag att besvara den kritiken, och om någon förklarar att jag inte besvarat den kritiken, så vägrar jag fortfarande att svara även om så hela diskussionen är citerad mitt framför ögonen på mig, utan säger i stället att det är en förolämpning att jag aldrig ger respons på kritik."


   
SvaraCitera

mynona. kommer aldrig lyssna på vad du säger. tar allting personligt och reducerar alla dina argument till något som är fruktansvärt absurt så man refusera det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

---

Hmm, den här tråden blev lite grövre än jag hade tänkt. Aja, släng på mer skit på mig då.


   
SvaraCitera
mynona

- Razorblade -:

Hmm, den här tråden blev lite grövre än jag hade tänkt. Aja, släng på mer skit på mig då.

Jag tror att folk kommer att använda denna tråd som en indirekt metod att framföra kritik till dem de har grälat med 😉 Men det kan kanske vara nyttigt det också, så jag tycker inte du behöver ångra trådstarten.

(hoppa mig och ge Razor vad han vill ha eller något bättre än det)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Jag har en blomma som avatar och höjer mig själv till skyarna. WÖÖÖÖ

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Hej jag bara gnäller på folk och så wajnar jag över att min brudjävel inte är här"


   
SvaraCitera
höna

"WÖÖÖ KNULLA ALLA BRUDAR BÄRS Å MUSKLER D GILLAR JA"

[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är oseriös och det gör mig cool
WÖÖÖÖÖÖ


   
SvaraCitera

"jag skriver alla mina relationsproblem på UM för där finns det vettiga och seriösa människor"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har skådat mörkret och återvänt


   
SvaraCitera