Aviseringar
Rensa alla

Skriv en parodi på umaren över


Ämnesstartare

tevepro:

"jag skriver alla mina relationsproblem på UM för där finns det vettiga och seriösa människor"

[love]

[blush]

OnT: ööh kolla på mig jag är egen och trotsar sociala koder för att poängtera hur jag har bäst smak gällande allt i en dold humor som bara jag förstår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har en ambivalent inställning till sociala koder och avundas dem som inte har något att förlora på att ta avstånd från dessa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hat, hat, hat, hatar dig.


   
SvaraCitera

jag är en blondin!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sorry, kommer inte på något.

Ok, kör mig igen. Visa nu att jag har lyckats reta upp en del av er. Om ni inte visar det, då har jag gjort ett väldigt uselt jobb och måste bättra mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag hatar dig om du inte tycker som jag och du suger men jag är snällast av alla bara att ni idiothuvuden inte fattar det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar Nachac för den han är mot mig, jag skiter fullständigt i dem han skadar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hehe, jag gillar att läsa i denna tråd [blush]. Undrar om det blir kaos och någon låser den till slut.

Ont: Jag tänker pendla mellan att försöka vara mysig å tycka som man ska och att vara obehagligt "trollig". Berättar gärna om storslagna planer också som jag inte genomför.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nubbie: Jag är snäll och söt och vågar inte riktigt visa att jag även är smart och stark och kan slå dig på käften om jag vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Jag är så öppensinnig och sanningssökande så att det nästan gör ont!"


   
SvaraCitera

"jag har tagit knark och sett saker. därför är jag smartare än dig"


   
SvaraCitera
Lounge

"förut var jag allvarlig och sur och nu är jag allvarlig och snäll"


   
SvaraCitera
Lounge

komigen då


   
SvaraCitera

"jag har ont hela tiden och dricker kaffe sen har jag förjävligt grammatik för att verka random"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"hej, jag heter lounge, varför är dave grohl äldre än mig? han som e så snygg. wä wä"

Dold text: kunde ej hitta på nåt bättre [sad]

"hej jag är tevepro, jag gillar färgade byxor och hatar bob dylan, wä wä wä"


   
SvaraCitera