Aviseringar
Rensa alla

Skriv er bästa hämnd!


Ämnesstartare

Skriv upp en bra hämnd som du har utfört.
Skulle va kul om folk delad med sig lite så att annat folk kan göra samma hämnd [love]


   
Citera
Ämnesstartare

Skita i personens skolväska


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHA, en kompis jag känner var på en klassutflykt en skitvarm sommardag, då han glömt att ta med sig dricka och det fanns ingenstans man kunde köpa någon. Han frågade en i klassen om han fick smaka av hans vatten. Killen svarade nej det är bögit. En månad senare så körde min kompis förbi samma kille med sin moped på en landsväg. Killens cykel hade pajat och han blev tvungen att gå 8 km i skitvarmt väder för att komma hem. Han frågade om han kunde få skjuts hem. Då svarade bara min kompis, nej tyvärr den här mopeden är bögfri och körde vidare med ett leende[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min syrra bråkade mig mig om någonting, kmr inte ihåg vad. Hon brukade sitta och nöta ett spel som hette nånting med typ zoo tycoon lr nåt sånt. Spelet går iaf ut på att man ska bygga sig en djurpark. Jag gick in på hennes sparning och tog bort lite staket och blandade alla djuren så att hela djurparken crasha. Syrran lackade sönder. Hämnden är ljuv!


   
SvaraCitera

KamikazeTomten:

Skita i personens skolväska

plz, moar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera