Aviseringar
Rensa alla

Skriv era top 3 favorit um:are!


Ämnesstartare

patrick bateman: Så du medger att du sabbade min tråd? Bra det.

Ja, men jag ångrar det inte 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Så du medger att du sabbade min tråd? Bra det.

Kan du inte läsa? Har inget emot den, skapade nästan en likadan för längesen vilket jag tycker bekräftar att jag tycker om idén för tråden. Ville bara påpeka att liknade tråd finns (eftersom jag fått trådar låsta eftersom de "finns") och att min fick mycket skit och inte denna. 

Skyller inte på tråden eller trådskaparen utan moderatorna. Om du inte har märkt det så är det mina nya grej.

Sånt som händer. Och nu har du konstaterat det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Ja, men jag ångrar det inte 🙂

Bra. Bekräftar att du är en dålig mod i mina ögon.

Stekaren: Sånt som händer. Och nu har du konstaterat det.

Ja jag vet så sluta prata med mig då så vi slipper förstöra tråden. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Bra. Bekräftar att du är en dålig mod i mina ögon.

Jag var inte mod då! Men tack för den konstruktiva kritiken osv. 


   
SvaraCitera
Lounge

vill skriva men ändå inte!!!


   
SvaraCitera
Lounge

vill gö folk glada men inte folk ledsna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vi som lovar att inte ta illa upp om vi utelämnas från folks topp 3-listor över bästa umare:
df rqp
sicilian
dazed
SKRYT INTE

Nubbie Pinkie

JensAndreas 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Jag var inte mod då! Men tack för den konstruktiva kritiken osv.

Nähä men eftersom du inte var det då och klagade på min och är det nu och inte klagar på denna så vore det bättre om du kunde klaga nu med eftersom du i grund och botten inte gillar den här typen av trådar så varför bara ge min tråd skit? 

Sluta favorisera andra medlemmar och behandla mig dåligt så kanske du kan få lite positv feedback 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har lite svårt att rangordna men mina favoriter är Stekaren, SKRYT INTE och Hjärtlös


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller... eller så går man vidare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Nähä men eftersom du inte var det då och klagade på min och är det nu och inte klagar på denna så vore det bättre om du kunde klaga nu med eftersom du i grund och botten inte gillar den här typen av trådar så varför bara ge min tråd skit?

Haha, jag har faktiskt suttit med magont över denna tråd också men det kändes lite tröttsamt att ta upp samma diskussion igen, särskilt i och med att Supply redan bland de första kommentarerna nämnde den förra diskussionen.  Har fortfarande inte påstått att jag gillar denna tråd mer än din tråd. 

patrick bateman: Sluta favorisera andra medlemmar och behandla mig dåligt så kanske du kan få lite positv feedback 🙂

Jag modererar alla lika men jag tycker inte om alla lika mycket och jag känner inte alla lika väl, jag är bara människa. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Nähä men eftersom du inte var det då och klagade på min och är det nu och inte klagar på denna så vore det bättre om du kunde klaga nu med eftersom du i grund och botten inte gillar den här typen av trådar så varför bara ge min tråd skit? 

Sluta favorisera andra medlemmar och behandla mig dåligt så kanske du kan få lite positv feedback 🙂 

Släpp det någon gång. Handlar om en tråd på fucking UM, inte konkurs av Real Madrid och smutskastning av Zidane, herregud. Gå vidare. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Synd att du väljer att ta detta personligt, men jag har nu förklarat situationen och tänker inte ta någon fortsatt diskussion kring detta.


   
SvaraCitera
Lounge

passaro:

Släpp det någon gång. Handlar om en tråd på fucking UM, inte konkurs av Real Madrid och smutskastning av Zidane, herregud. Gå vidare. 

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Haha, jag har faktiskt suttit med magont över denna tråd också men det kändes lite tröttsamt att ta upp samma diskussion igen, särskilt i och med att Supply redan bland de första kommentarerna nämnde den förra diskussionen.  Har fortfarande inte påstått att jag gillar denna tråd mer än din tråd.

Kunde ha låst den...

Fingerprints: Jag modererar alla lika men jag tycker inte om alla lika mycket och jag känner inte alla lika väl, jag är bara människa.

Inte sagt något om att tycka om men tycker inte du behandlar alla lika. Tycker jag blir dåligt behandlad av de flesta modsen här och även dig. Sen att du tar upp att du gillar andra mer kanske även gör att du behandlar de du gillar bättre.


   
SvaraCitera