Aviseringar
Rensa alla

Skriv era top 3 favorit um:are!


Ämnesstartare

passaro: Släpp det någon gång. Handlar om en tråd på fucking UM, inte konkurs av Real Madrid och smutskastning av Zidane, herregud. Gå vidare.

Nope. 

Fingerprints: Synd att du väljer att ta detta personligt, men jag har nu förklarat situationen och tänker inte ta någon fortsatt diskussion kring detta.

Om du menar mig kan du väl säga det direkt till mig än att göra ett sånt där inlägg. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Kunde ha låst den...

Den bryter inga regler. 

patrick bateman: Inte sagt något om att tycka om men tycker inte du behandlar alla lika. Tycker jag blir dåligt behandlad av de flesta modsen här och även dig. Sen att du tar upp att du gillar andra mer kanske även gör att du behandlar de du gillar bättre.

Ta detta över PM istället, det hör inte hit. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Inte sagt något om att tycka om men tycker inte du behandlar alla lika. Tycker jag blir dåligt behandlad av de flesta modsen här och även dig. Sen att du tar upp att du gillar andra mer kanske även gör att du behandlar de du gillar bättre.

Jag har sagt det förut, tjänar ingenting till att gnälla, framförallt inte över något så gammal och oviktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:
       
Inte sagt något om att tycka om men tycker inte du behandlar alla lika. Tycker jag blir dåligt behandlad av de flesta modsen här och även dig. Sen att du tar upp att du gillar andra mer kanske även gör att du behandlar de du gillar bättre.

Men vafan piper du över? Det här är ett forum på nätet, släpp det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Den bryter inga regler.

Jag känner mig kränkt och tydligen ska ni vara hårda mot sånt. Iaf när jag "kränker" nån.

Fingerprints: Ta detta över PM istället, det hör inte hit.

Som du skulle svara på ett PM från mig. Och vad spelar det för roll att det inte hör hit? Folk går nästan off topic hela tiden men då gör det sällan nåt men nu är det "ta det över PM istället." 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Som du skulle svara på ett PM från mig.

Har du provat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Jag har sagt det förut, tjänar ingenting till att gnälla, framförallt inte över något så gammal och oviktigt.

Nja tjänar lite till. Jag står upp mot dessa förtryckare och hycklare iaf. Tycker det är ytterst relevant eftersom trådarna är identiska. 

JensAndreas: Men vafan piper du över? Det här är ett forum på nätet, släpp det.

Jag tycker samma men jag åker ju på spärr och skit och alla tycker jag är hemsk när jag "kränker" folk men om det är tvärtom så ska jag sluta gnälla och "ta det över PM." Nu har jag bestämt mig för att hålla på så här tills jag tröttnar för jag är trött på de här partiska modsen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Har du provat?

Nej. Kanske ska prova då när jag orkar men det kommer knappast lösa något. Jag tycker du behandlar folk orättvist och du tycker det inte. Hur ska man gå därifrån liksom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JensAndreas: Hjärtlös

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Nej. Kanske ska prova då när jag orkar men det kommer knappast lösa något. Jag tycker du behandlar folk orättvist och du tycker det inte. Hur ska man gå därifrån liksom?

sluta hålla på så här i min tråd 🙁 sluta kommentera över huvud taget här tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får tom PM nu där jag ska "hålla tyst"

Känns kränkande det med faktiskt. Jag väcker iaf känslor. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Nej. Kanske ska prova då när jag orkar men det kommer knappast lösa något. Jag tycker du behandlar folk orättvist och du tycker det inte. Hur ska man gå därifrån liksom?

joker2.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:
       

Jag tycker samma men jag åker ju på spärr och skit och alla tycker jag är hemsk när jag "kränker" folk men om det är tvärtom så ska jag sluta gnälla och "ta det över PM." Nu har jag bestämt mig för att hålla på så här tills jag tröttnar för jag är trött på de här partiska modsen. 

Du tror inte skälet till att du är så hatad är för att du skrev att du hoppades SKRYT INTE dog för att hon skulle vara en alkislover?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pinkie: sluta hålla på så här i min tråd 🙁 sluta kommentera över huvud taget här tack!

Jag blir behandlad på ett dåligt sätt men din tråd är såklart viktigare. Förlåt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JensAndreas: Du tror inte skälet till att du är så hatad är för att du skrev att du hoppades SKRYT INTE dog för att hon skulle vara en alkislover?

Haha knepig tolkning du har på hur saker och ting gick till. Dig ska jag iaf sluta diskutera med.
Adjö. 


   
SvaraCitera