Aviseringar
Rensa alla

Skriv något mystiskt som har inträffat i ditt liv, så ger jag dig en övernaturlig förklaring!


Ämnesstartare

Det finns en övernaturlig förklaring för allt som inträffar i våra liv!

Det finns inget att vara rädd för!


   
Citera
Ämnesstartare

Måste väl finnas någon som kan skriva något här? Händer ju oss en massa mystiska saker varje vecka som ingen har ett vettigt svar på...

Jag var ute och cyklade igår, till min förvåning märker jag att ett hus i skogen som har stått där obebott sålänge jag jag har levat plötsligt är borta! Inte ett enda spår av att de har grävt eller nåt sådant heller.. När jag var där i sommras och kikade stod huset kvar.. Det har på bara några månader hunnit växa en massa gräs och buskar och ett och annat träd till och med, träd som var 3-4 meter höga... Hur jävla mystiskt är inte detta?!

Visst kan det finnas förklaringar som att stora grävskopor och andra skogsmaskiner har hjälpt till med att plantera de redan stora träden.. Men varför skulle de slösa så mycket pengar på det? ser ej varför det skulle vara så prioriterat.. De kunde bara låtit det växa ihop med övriga skogen, på ett par år.. Inga vistas där ute ändå.

Jag har funderat, och funderat.. Det måste ha med skogsandar att göra på något plan..   


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag såg figurer i badrumsmattan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:
jag såg figurer i badrumsmattan

Hade du tagit någon drog den dagen?

Om inte, så måste jag analysera händelsen, återkommer inom 1 timma!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Torbjörn: Hade du tagit någon drog den dagen?

lite, men kan de beror på det?


   
SvaraCitera

Mitt lypsyl är borta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

lite, men kan de beror på det?

Ja, det kan det verkligen! Du hörde inga röster eller så då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:
Mitt lypsyl är borta

Såg du när det försvann? Annars kanske du bara har lagt det någonstans men inte minns!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Torbjörn:

Ja, det kan det verkligen! Du hörde inga röster eller så då?

jo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

jo

Vad ska de??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag minns när jag föddes


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:
Jag minns när jag föddes

Jag vill höra detaljer, hur var det där inne? Minns du något från ditt föregående liv?


   
SvaraCitera