Aviseringar
Rensa alla

Skriv något snällt till personen ovan


L Y S
Ämnesstartare

Ingen sarkasm eller elaka kommentarer inlindade som snälla, tack.


   
Citera

Du verkar rätt så frågvis och nyfiken (På ett bra sätt alltså) Det är bra motivation för andra! Glad


   
SvaraCitera

L Y S:
Ingen sarkasm eller elaka kommentarer inlindade som snälla, tack.

Du verkar rätt så frågvis och nyfiken (På ett bra sätt alltså) Det är bra motivation för andra! Glad


   
SvaraCitera

Vet ingenting om dig (vet knappt nåt om nån här, så nothing personal), men om det ligger sanning i ditt namn att du är weird, så försök att aldrig bli av med den egenskapen, då weird ganska ofta är intressanta personer (tycker jag iafl) och ju högre upp i åldersgrupper man tittar, desto mer sällsynt är det med weird personer.

Och nu, rip denna tråd pga (typ) ingen kan säga nåt snällt att säga om mig xD

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84:
Vet ingenting om dig (vet knappt nåt om nån här, så nothing personal), men om det ligger sanning i ditt namn att du är weird, så försök att aldrig bli av med den egenskapen, då weird ganska ofta är intressanta personer (tycker jag iafl) och ju högre upp i åldersgrupper man tittar, desto mer sällsynt är det med weird personer.

Och nu, rip denna tråd pga (typ) ingen kan säga nåt snällt att säga om mig xD

Hjärta

Du gör ett väldigt fint arbete med att informera oss alla om dagens tema/n 🙂


   
SvaraCitera

Definitionen av mad lad


   
SvaraCitera
M04
 M04

Bananer är ju inte såg gott enligt mig men ja vet int så mkt om personen men säkert inte dum, har inte skrivit  nåt heltokigt här så 


   
SvaraCitera
Haien

Du var snäll mot bananlåda


   
SvaraCitera
L Y S
Ämnesstartare

Ha en bra dag Haien! 


   
SvaraCitera
Hur
 Hur

Lycka till med ditt LYS-projekt.


   
SvaraCitera

Fin profilbild 🙂


   
SvaraCitera

Vet inte riktigt vem du är eller om ditt användarnamn betyder något särskilt, men det är fint och påminner lite om ”pug”, alltså hundrasen mops Glad


   
SvaraCitera

Har många trådar Söt


   
SvaraCitera
Hur
 Hur

Länge sen såg inloggad. Trodde kanske inte att skulle säga det men saknar lite!!! Ledsen


   
SvaraCitera

känner inte personen så bra men verkar ganska mjuk med tanken på profilbilden.


   
SvaraCitera