Aviseringar
Rensa alla

Skriv nått iaf!


Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Aha! Yngling! Vad pluggar du för linje? Eller du kanske fortfarande går i gundskolan?

Hahahaha, jag går på sam natur på globala


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turnédatum:

Hahahaha, jag går på sam natur på globala

Huh, låter jobbigt..[surprised]
Du är säkert värsta MVG eleven också va?[blush]


   
SvaraCitera

musik för folk
som inte kan bete sig som folk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Huh, låter jobbigt..
Du är säkert värsta MVG eleven också va?

Hahaha, njee, bara kämpade i 9:an för att slippa min jävla skola samt alla fuckade människor. Haha, äru inte de eller? btw jobbar/plugga du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turnédatum:

Hahaha, njee, bara kämpade i 9:an för att slippa min jävla skola samt alla fuckade människor. Haha, äru inte de eller? btw jobbar/plugga du?

Går andra året, elektrikerlinjen på elektrikergymnasiet. När jag slutade grundskolan orkade jag inte med mer plugg, men ändrat mig lite nu dock. Det mesta är ganska lätt trotts allt om man bara försöker [ops]
Är dock nice att göra fysiskt arbete, lätt för mig liksom[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Går andra året, elektrikerlinjen på elektrikergymnasiet. När jag slutade grundskolan orkade jag inte med mer plugg, men ändrat mig lite nu dock. Det mesta är ganska lätt trotts allt om man bara försöker
Är dock nice att göra fysiskt arbete, lätt för mig liksom

Ja du, jag fattar! pallar inte mer plugg. Men ville träffa decent människor, så som folk på globala... fast alla är ju fan nästan samma person, lyssnar på samma musik, samma åsikter osv...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turnédatum:

kommer säkert ta bort denna

Man kan ej ta bort sina egna trådar, bummer!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turnédatum:

Ja du, jag fattar! pallar inte mer plugg. Men ville träffa decent människor, så som folk på globala... fast alla är ju fan nästan samma person, lyssnar på samma musik, samma åsikter osv...

Vad tråkigt [sad]
Du borde börjat på mitt plugg, hade säkert varit mer intressant. Fast vi har typ inga tjejer sorgligt nog[cry]
Fast du är 94a va? Då hade du ändå i någon klass under mig, så wtf[sad]
Knas knas. Fattar inte hur folk orkar vara likadana.. Mycket roligare att leva knasigt och vara lite "onormal"[cool]


   
SvaraCitera
Robler

blubb. känner igen känslan. ibland tänker man bara "wtf varför är jag inte kompis med coola personer istället för det här copycatsen?". Så tadaaa här är jag, garanterat ingen copycat 🙂


   
SvaraCitera

Hahah xD
Hur ska man kunna veta om man klickar med dig? :p

Aja, vänner kan man aldrig få för mkt utav! 😀

Hit me up! ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Vad tråkigt
Du borde börjat på mitt plugg, hade säkert varit mer intressant. Fast vi har typ inga tjejer sorgligt nog
Fast du är 94a va? Då hade du ändå i någon klass under mig, så wtf
Knas knas. Fattar inte hur folk orkar vara likadana.. Mycket roligare att leva knasigt och vara lite "onormal"

Tyvärr. Som precis nyregistrerad användare är du begränsad till att posta totalt fem texter/bilder per timme under de första 24 timmarna (därefter finns ingen begränsing). Var god vänta och försök igen om en stund.

AAAAAHHHH, FUCK YOU! jag pallar inte! Jävlaaaskitttgrej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VARFÖR 2 st!!?!?!?!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turnédatum:

VARFÖR 2 st!!?!?!?!?

Du tryckte nog "skriv svar" 2ggr!!!
dagens ungdomar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Robler:

blubb. känner igen känslan. ibland tänker man bara "wtf varför är jag inte kompis med coola personer istället för det här copycatsen?". Så tadaaa här är jag, garanterat ingen copycat 🙂

Det är faan bra! Sorry jag kan inte komma på nått att säga är sååååååå arg för den jävla grejen med ny medlem 24 timmar grejen =(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

sorry, men hatar ej dig

men du känner mig ej och kan således inte heller tycka om mig.


   
SvaraCitera