Aviseringar
Rensa alla

Skriv om dina sex!! fantasier!!


Ämnesstartare

Violine:

och helt hemlig. It's just for me

Det där är fusk och otillåtet och räknas inte och stopp och belägg och HALT! [no-no]

xparn:

Bli våldtagen av 5 tjejer, samtidigt förlora min oskuld

Mm... det skulle vara nice om dom körde upp en trasig vinflaska i anus på dig va? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Mm... det skulle vara nice om dom körde upp en trasig vinflaska i anus på dig va? [cute]

Så hårdhänta får dom inte va[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltid drömt om att sätta på en TILF (lärare) på skoltoaletten medan det är skitlång kö utanför som väntar på att toan ska bli ledig 🙂
Själva akten ska vara hård som fan, ska trycka upp henne mot väggen och kyssa henne hårt och aggresivt. Sedan vända henne om, lukta henne i håret medan jag tar tag med handen i hennes nackhår och dra så att hennes hals blottas. Sen ska jag dra sönder hennes leggings och knulla henne bakifrån under hennes kjol, samtidigt som jag drar henne i håret och säga i hennes öra: "din lilla hora, är du glad nu va? Knullar en elev... FY FY FY" och samtidigt som jag säger fy ge henne öronfilar och slå henne och knulla hårdare. När jag sedan är på väg att komma så trycker jag ner henne mellan mina ben och sprutar henne i ansiktet.

Tror jag är på god väg, den snyggaste läraren kollade på min kuk i 3 sekunder förra veckan.


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Fuck no. 1) Fantasi från ditt håll. 2) En story om "semi-rape" från mig.

tänk om jag är helt fantasilös då?[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Girliee:

tänk om jag är helt fantasilös då?[surprised]

Är du blond på riktigtt. Du har redan sagt att du har ett flertal fanatsier. [y]


   
SvaraCitera

Girliee:

Du har redan sagt att du har ett flertal fanatsier.

tänk om jag ljög[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Girliee:

naturligt är jag lite mörkblond inte så ljus som på bilden. just nu är jag brunett och har inte varit det så länge.. men jag funderar på att bli blond igen

Snälla, säg att du skojar....

Girliee:

tänk om jag ljög[surprised]

Det är fult att ljuga, du verkar vara en sån som fått en bra uppfostran. Du är inte stygg. Alltså, du ljög inte 🙂


   
SvaraCitera

Den handlar om en UMare iaf [blush][blush][blush][love]


   
SvaraCitera

EyeForAnEye:

SÄR!! SKRIVNING!!

tycker jag med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera