Aviseringar
Rensa alla

skriv vad ni tänker


Ämnesstartare

Tabulhaneaua: meh är väl bättre att inte tänka alls

Alltså en tjej som man finner mer attraktiv. Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm:

Alltså en tjej som man finner mer attraktiv. Party

varför ens knulla med någon som är så oattraktiv att du inte får upp den?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tabulhaneaua: varför ens knulla med någon som är så oattraktiv att du inte får upp den?

6 e skön-t.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm:

6 e skön-t.

bättre att runka isåfall, eller knulla nån som e mer attraktiv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tycker faktiskt inte att det är okej. kan du inte lägga av nu? här sitter jag och försöker säga något på riktigt. på allvar, alltså, jag menar det. du kan inte bara komma här och hitta på som du vill, störa och tjafsa och ta för dig av allting. ett så'nt jävla beteende, det här struntsnacket är verkligen oacceptabelt. dessutom är det totalt ovidkommande för min poäng. men nej, vad fan är det du säger? det här är faktiskt ett för allvarligt ämne för att skämta om. skärper du dig inte nu så ringer jag till din mamma. det får nog hyfs på dig. kan jag få fortsätta nu? tack. vad jag skulle komma till var att ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Det här blir bra"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

falafel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon kommer ta ett äpple

måste ha det klyftat då lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ta ett äpple istället för hasch


   
SvaraCitera
mynona

pallar inte detta. måste arbeta och arbeta hårt och man kan undra vad som är poängen men annars känns dagen ännu mermeningslös och om jag börjar nukanjagkanskekännaattd en dinte är bortslösad fast jag vaknade för sent och var är J och varförmåste jag äta varenda dag det är så störande och nu vill jag få en paus på riktigt och sluta tänkaså jagkan komma vidare det är Så avskyvärt och motbjudande dettajag bör struntaidethela och börja fokusera på vad som är viktigtmen vad gör man jagvetnogvadman gör och jag bör rätta mig efter detnu får det vara slut och bra tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rövfitthora


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

horfittröv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är så jävla trött men jag måste plugga ÅHHHHHHH rövhorfitta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glemini glemini glemini 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hades 


   
SvaraCitera