Aviseringar
Rensa alla

skriv vad ni tänker


Ämnesstartare

jag har slut på orden någon som kan låna ut några? ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

heligelvje masrotsklump coh bräserade råsvampsfötter 

kolla! HAN ÄR EN GRIS MED KARL JOHAN-SVAMPAR SOM FÖTTER. deras hattar är upponer

det är roligt för det bryter konceptet. hattar ska ju vara på huvudet och ge längd till bäraren, men nu sitter de på fötterna och gör samma sak men tio gånger bättre. föreställer mig hur kultingarna nöffar runt i skogen medan de skuttar fram. de har plommonstop på huvudena sina av estetiska skäl.

Mahalageasca:
jag har slut på orden någon som kan låna ut några? ..

vsg .... -.-''

norstedts-svenska-ordbok.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chib: bräserade råsvampsfötter 

kolla! HAN ÄR EN GRIS MED KARL JOHAN-SVAMPAR SOM FÖTTER. deras hattar är upponer

:D:DDD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ord ord fraser 7


   
SvaraCitera

Snippa.

Din jävla snippa.


   
SvaraCitera

Som en vit tjock tät dimma som blåser iväg. Men bakom dimman finns bara mer dimma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tänker mig att de befinner sig i den där skogen som är ritad av elsa beskow. tänker mig att deras uppförande gör skäl för ordet "grisigt". dåligt bordsskick och omedvetna om den förväntande etikett de bör visa.

nej, kanske borde de vara fin-grisar som tvärtom försöker rena den alltför smutsiga bild som tillskrivits djuret i så många år. de kan var aristokratgrisar eller gentlemen-grisar. jag tror på det senare. de ska vara som en johnny bravo-james bond utan sexismen och bara vara sådär egenkära men artiga. de ska visa att de minsann hör hemma på slottet.

men de kan också vara true british gentlemen utseendemässigt och med engelsk accent, tweedkavaj, fluga och brogues. de hade stått på två ben och haft dali-mustasch som de fingrade på medan de slängde en förförisk blick på suggorna. 

jag kanske borde skriva en berättelse om dessa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:
ord ord fraser 7

= )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ortens favorter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nothingness25.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tumme nedLedsenGråter


   
SvaraCitera
reben

har ont i armen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kyla blått ser henne härifrån  


   
SvaraCitera
win
 win

svår


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sällarvdestroy it hä 


   
SvaraCitera