Aviseringar
Rensa alla

skriva brev till syv/syo


Ämnesstartare

måste skriva ett brev men jag vet inte hur jag ska börja
det ska stå att jag mår dåligt och inte kan komma till skolan

hur ska jag göra för att börja? vågar knappt klicka upp min mail 🙁


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

skriv som de är baraa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

skriv som de är baraa

men kan inte börja..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

men kan inte börja..

Börja med hej [cute]

nej men äre för att du inte har kommit eller inte ska komma?


   
SvaraCitera
Exner

Vet inte riktigt hur jag ska börja det här brevet, men känns viktigt att prata med dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

nej men äre för att du inte har kommit eller inte ska komma?

har inte varit där på 3 veckor i sträck.. och innan dess typ 1-2 gånger i veckan.

Exner:

Vet inte riktigt hur jag ska börja det här brevet, men känns viktigt att prata med dig.

mm tack, bra början.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

har inte varit där på 3 veckor i sträck.. och innan dess typ 1-2 gånger i veckan.

"ni har säkert undrat varför jag varit borta..."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har skrivit såhär långt nu..

Hej

Det känns viktigt att jag skriver till dig, eventuellt för att stämma möte eller samtala i telefon.

Jag har inte varit i skolan nu på några veckor eftersom jag inte klarar av det. Jag ska på utredning nästa vecka och får förmodligen ett läkarintyg om jag ber om det. Vet inte riiktigt hur jag ska göra med studierna då jag inte gjort några arbeten och känner mig bara stressad av att ens tänka på skolan. Jag har heller ingen motivation då jag vet att jag inte kommer få fullständiga betyg samt saknar framtidsdrömmar. Det enda jag kan fokusera på är att klara av är att gå upp och göra saker hemma, det är jobbigt nog att ta sig upp ur sängen.

Det känns för mig som att jag måste tänka enbart på mitt mående för att det ska förändras. Mitt mående sänks för minsta motgång och jag klarar inte av det. Jag vet inte vad det bästa är men alternativen är väl att börja om 3:an efter sommaren eller att börja i folkhögskola och läsa upp mina betyg där. I vilket fall så behöver jag en skolpaus nu direkt.


   
SvaraCitera

åh :C
Måste också detta. vi sitter i samma båt osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

åh :CMåste också detta. vi sitter i samma båt osv.

du kan sno ur mitt brev om du vill.. det var assvårt 🙁


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

du kan sno ur mitt brev om du vill.. det var assvårt 🙁

tyckte det var bra! har möte inbokat med min syv imorrn och läkartid på måndag. buhu. har typ feber varje dag för min kropp är så slutkörd [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

tyckte det var bra! har möte inbokat med min syv imorrn och läkartid på måndag. buhu. har typ feber varje dag för min kropp är så slutkörd

tack! åh.. men tur att du har läkartid på måndag då kanske du kan få någon medicin eller hjälp eventuellt läkarintyg? om du inte redan har det.

lycka till hos din syv


   
SvaraCitera

vill ha 50% minst sjukskrivning

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

starkt skrivet av dig [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

starkt skrivet av dig

tack [love]


   
SvaraCitera