Aviseringar
Rensa alla

Skriva en bok...om sitt liv


Ämnesstartare

Jag har funderat i x antal år...på att skriva om mitt liv...det kan alla säkert göra...till och från...men på grund av allt jag har varit med om..all mobbing..trakkaserier...uppifrån och ner...jag har haft det struligt..hela livet. Och skulle vilja dela med mig..av mina känslor...och kännas gött att skriva av sig...

Jag har förmågan..att känna igen mig på nästan allt..i problem...och har förmåga att sätta mig in..och hjälpa andra i det mesta utan att ta i:).
Någon som vet hur man går till väga..och har erfarenheter? Hur skriver man med rätt ord..osv...vem vänder man sig till...när man ska skriva en bok..om sitt liv..när det blir färdigt. Jag tycker inte om att lämna ut sig..i det kalla...men man kan ju använda andra namn i den sanna berättelsen..i boken...Lite tips skulle kännas gott..på vägen.


   
Citera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör det, vore sjukt nice att läsa en bok som bestod utav fyrtiotre sidor med enbart punkter.


   
SvaraCitera

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[surprised] GÖR DET INTE! GÖÖÖÖÖÖÖR DET INTEEEEEEE!!!!!!! [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fruitpunch:

Gör det, vore sjukt nice att läsa en bok som bestod utav fyrtiotre sidor med enbart punkter.

Jag ska skriva..om mitt liv..inte i punklista.

määki:

[surprised] GÖR DET INTE! GÖÖÖÖÖÖÖR DET INTEEEEEEE!!!!!!! [chocked]

Och varför inte?


   
SvaraCitera

___Gumman__:

Jag ska skriva..om mitt liv..inte i punklista.

Du missbrukar punkter. Gör inte det.


   
SvaraCitera

Hej gumman älskar dig !!!!! Puss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fruitpunch:

Gör det, vore sjukt nice att läsa en bok som bestod utav fyrtiotre sidor med enbart punkter.

älskar dig!

spare me. ingen bryr sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

.......eller?.....jo.... fast.... ne....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

___Gumman__:

Och varför inte?

Alla kommer att hata punkter tillslut [chocked] då blir vi tvugna att komma på något nytt tecken att använda istället [sad]

määki:

GÖR DET INTE! GÖÖÖÖÖÖÖR DET INTEEEEEEE!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Go...for.........it....tiger....[wink]..


   
SvaraCitera

Ja men självklart... ska du... göra det... glöm inte... att använda onödigt... mycket... punkter...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

määki:

Alla kommer att hata punkter tillslut [chocked] då blir vi tvugna att komma på något nytt tecken att använda istället [sad]

Nejdå..ingen fara:).


   
SvaraCitera