Aviseringar
Rensa alla

Skriva med tjejer efter nattklubben?


Ämnesstartare

Tjena,
Har ett litet problem som jag skulle vilja få råd med och hjälp då av er.
När jag är ute på krogen så får jag alltid tjejer och hänga med/ dansa med. Vj byter snap och ig. Sen när jag kommer hem skriver jag direkt efter typ " Hej, det var kul och hänga med dig! Väldigt trevligt och lära känna dig" sen får jag typ ett svar som " Hej, det var väldigt kul och få vara med dig med!" Sen avstanar det. Jag skriver inte tlbks då jag inte vet vad jag ska skriva. Blir typ tomt. Oftast så har vi dansat på dansgolvet flera timmar utan att prata så mycket så finns ju inte så mycket och dela om då jag inte vet så mycket om henne. Jag använder sällan snapchat också och är dåligt på snap. Man vill ju inte snapa om allt heller och skicka till andra. Lägger bara upp på storyn typ. Så har ni några idéer om vad man kan skriva och råd för att det ska flyta? Börjar verkligen bli leds på ensamheten.


   
Citera

Låter ju som om dom vill att du ska ta initiativ.


   
SvaraCitera

Gå rakt på sak och fråga om de vill ses igen på en fika eller liknande. Om det är det du är ute efter vill säga. Om du bara vill skriva så ah, otur säger jag.. Det krävs lite skills Glad


   
SvaraCitera