Aviseringar
Rensa alla

skriva som den man chatar med HUR???


Ämnesstartare

En av mina kompisar lurade mig ganska ordentligt idag. Hon kan på nått sätt göra så att det ser ut som att jag har skrivit grejer som jag inte har när vi chatar sjukt coolt problemet var att hon inte vill berätta hur hon gör snälla vet ni??


   
Citera

Det finns något program eller någonting, det gör även att man kan skicka en massa vibbar på raken utan att vänta. Vad det heter minns jag inte.


   
SvaraCitera

what?
hon kanske använder amsn? finns många olika saker där.


   
SvaraCitera

finns kanske nått speciellt program, men annnars kan man typ kopiera massa bokstäver från konversationen och klistra in oså på photoshop [rolleyes]


   
SvaraCitera

idiotapor:

finns kanske nått speciellt program, men annnars kan man typ kopiera massa bokstäver från konversationen och klistra in oså på photoshop [rolleyes]

aha...nej det var inget, lol


   
SvaraCitera
zIGGE

Amsle:

att man kan skicka en massa vibbar på raken utan att vänta

A-patch?


   
SvaraCitera

MSN massenger plus?


   
SvaraCitera

zIGGE:

A-patch?

Ne


   
SvaraCitera
Xerth

På MSN+ finns det scripts. Ett script av dessa är uSay som gör exakt det 😀


   
SvaraCitera
zIGGE

Amsle:

Ne

Det är precis vad A-patch kan göra så truten.


   
SvaraCitera

zIGGE:

Det är precis vad A-patch kan göra så truten.

Men det var inte A-patch.


   
SvaraCitera
Tyrael

Ankan3:

massenger plus


   
SvaraCitera

Ankan3:

MSN massenger plus

Det är den du behöver. Jag kan få min msn att se ut exakt som vilken person som helst.

http://www.msgplus.net/ Där kan du ladda ner det snabbt och enkelt. Och eftersom du inte verkar vara den bästa på IT så kan jag glädja dig med att sidan är på svenska [wink]

Ower and out sexy biatches [bigcheers]


   
SvaraCitera

Tackar för tipset, kände inte till messenger plus [y]


   
SvaraCitera

Det finns inte på MSN plus, utan på MSN Discovery.

http://www.msgdiscovery.com/

Du skriver '!imitate' i rutan före texten som du skall skriva. Men det verkar dock som att det finns några fel på det, för det brukar komma upp att kontakter har raderat mig, fastän de inte gjort det.


   
SvaraCitera