Aviseringar
Rensa alla

SKRIVER AV MIG SOM FAN


Ämnesstartare

Vet inte vad jag skulle välja för kategori men det här duger nog, bryr mig inte.
Är 15 jobbiga jävla år. Har alltid varit medveten om ALLT. INGEN kan ljuga för mig.. jag vet ALLTID när folk ljuger. Och det är så jävla jobbigt att vara så medveten som jag är.

Min familj är så jävla dryg, alla människor är DRYGA.
Jag hatar människor helt enkelt och jag äcklas av tanken att JAG ÄR EN MÄNNISKA.

Orkar inte skolan, orkar inte livet, orkar ingenting. Det känns idiotiskt att människorna lägger ner så jävla mycket tid på så onödiga saker.
Istället för att GÖRA NÅGOT av våran jävla jord så förstör vi den bara.

Tänker ganska ofta att det finns planeter med liv nånstans där ute i rymden. Och på just denna planet pluggar man och bråkar och har så jävla många problem. Och här bor jag.
Vill lägga mig och sova och aldrig mer vakna.

Hade kontakt med soc för ett tag sen. Ville inte bo hemma men inte fan hjälpte dom mig. Har inget förtroende för vuxna längre. Hatar vuxna.
Efter allt jävla pratande med SOC osv så känns det helt jävla onödigt att prata. Ingenting händer ju?

Jag är ganska säker på att jag har ADHD elr något liknande. Skulle säkert må bättre av medicin. En utredning tar så jäääääääävla lång tid och SÅNT ORKAR JAG INTE. Man måste PRATA PRATA PRATA PRATA och efter allt jävla pratande med SOC så ORKAR jag inte prata längre.

Kan dom resa på sina feta jävla kaffe arslen och göra någon nytta.
Nej det kan dom inte.

Och jag HATAR hur människor behandlar djur. Usch.
Jag vill inte leva, vill inte dö. Eller vet inte om jag vill dö. Jag vet ju inte hur det är. Tror iallafall inte på liv efter döden och sånt jävla skit. Ah juste, religioner.. FYFAN VILKET JÄVLA BULLSHIT. Jag spyr i människornas ansikten. USCH PÅ ER. Hur kan man vara så jävla hjärntvättade? NI ÄCKLAR MIG.

Jag behöver verkligen hjälp.. Men HUR.

Läste precis det jag skrev och jag låter verkligen som ett psykbryt, men allt jag skriver är ju sant sååååå fahk offff.
[mad]


   
Citera

tack för den


   
SvaraCitera
höna

[love]


   
SvaraCitera
höna

så mycket hat


   
SvaraCitera
höna

gillar ditt användarnamn =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill också vara 15 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lägger till en liten grej... Ni behöver verkligen inte ta illa upp.
Det är såhär jag känner JUST NU. Jag är en tonåring som har blivit irriterad på allt helt enkelt.
Och i texten så uttrycker jag mig som att ALLA människor är så.. Det var verkligen inte så jag menade. Menar bara själva människoarten eller vad man nu ska kalla det.
Finns bra människor också.. Men såna har jag aldrig träffat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

abcdefghijklmnopqrstuvwxy:

et känns idiotiskt att människorna lägger ner så jävla mycket tid på så onödiga saker.
Istället för att GÖRA NÅGOT av våran jävla jord så förstör vi den bara.

Du tog orden ur munnen på mig! [smile] Världen är ett helvete, yep, så är det! Men varför inte försöka göra något du uppskattar under tiden du lever här? Något måste du väl tycka om? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror du behöver starta ett crustband.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Något måste du väl tycka om?

Jag gillar att göra nytta här på jorden! Älskar t ex det Green Peace gör..
Vill rädda utrotningshotade djur. Skulle vara mitt drömjobb!
Men på samma gång tänker jag att det inte är någon idé om människor inte börjar skärpa sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

abcdefghijklmnopqrstuvwxy:

Men på samma gång tänker jag att det inte är någon idé om människor inte börjar skärpa sig.

vilket dem inte kommer göra så, tänk om ju tidigare desto bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

abcdefghijklmnopqrstuvwxy:

Jag gillar att göra nytta här på jorden!

Jag också! Det är det enda jag lever för i dagsläget, tycker om att hjälpa de ekonomiskt utsatta i samhället så gott jag kan! Bjuder de hemlösa på mat ibland då pengarna räcker över exempelvis.. Faktum är att jag kanske har lyckats sänka alkoholismen här i stan, fler och fler ber om min hjälp.. Jag är stenhård och står på mig med att de måste ge upp alkoholen..[crazy]

Senast i fredags då jag passerade tågstationen där samtliga hänger upptäckte jag att hälften av dem var nyktra och inte alls luktade!!.. Har jag svikit dem nu då jag inte kan köpa mat åt dem alla? De kommer förmodligen börja dricka igen.. Men vad mycket problem man kan lösa med omtanke alltså! Bara man vill..

abcdefghijklmnopqrstuvwxy:

Men på samma gång tänker jag att det inte är någon idé om människor inte börjar skärpa sig.

Jo, detta kan man nog dessvärre aldrig komma ifrån, tror jag.. Lycka till med att styra upp majoriteten av människorna här på jorden menar jag.. En "vacker" dag kommer allt liv på detta klot att dö ut, att det är människorna som är orsaken till det hela är nog ganska sannolikt skulle jag tro..

Men vi kan fortfarande göra nytta i den tiden vi lever i, du vill rädda djur.. Det är väl inte omöjligt!? Jag tror på dig, du kan säkerligen rädda flera generationer djur under din livstid och låta dem ha det bra tills de dör av ålderdom! [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Jag tror på dig, du kan säkerligen rädda flera generationer djur under din livstid och låta dem ha det bra tills de dör av ålderdom!

Haha blir så glad att du är så positiv! [bigcheers]
Det här är antagligen något som blir bättre med tiden.. Alltså mitt humör osv. Har så många drömmar som måste uppfyllas.
[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

abcdefghijklmnopqrstuvwxy:

Alltså mitt humör osv. Har så många drömmar som måste uppfyllas.

Det är förmodligen för att du är i den där där perioden i livet, vi har alla varit där, en vacker dag är du ur den! Lycka till i livet pöjk! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Det är förmodligen för att du är i den där där perioden i livet, vi har alla varit där, en vacker dag är du ur den!

Om några år kommer jag säkert säga "Åhh kmr ihåg den jobbiga perioden när man var tonåring, HEHEHE HÅÅ (gubbskratt)." [crazy]

S3ON:

Lycka till i livet pöjk!

TACK DETSAMMA HÖRRU![wink]


   
SvaraCitera