Aviseringar
Rensa alla

Skriver du dagbok?


Ämnesstartare

Skriver du dagbok? Gör du det på datorn eller i en dagbok? Varför skriver du dagbok och vad brukar du skriva om?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

plutten: Nej

Men det kanske vore en trevlig grej att börja med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Japp eller jag har en blogg som jag skriver i när jag blir ledsen eller bara har lust att skriva av mig. Jag skriver om mina känslor, bra som dåliga, allt som faller in liksom. 

Själv då?:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skriver ju i dagböckerna här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej.

Har försökt börja flera gånger men glömmer bara bort att skriva i den efter ettt tag. Önskar innerligt att jag hade haft någon typ av dagbok med mig under min cykelsemester.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad få som gör det 🙁 trodde det var mycket vanligare än så. ja jag skriver dagbok btw. inte varje dag, men har en som jag skriver i när jag känner att jag vill. oftast en gång i veckan eller så, om det inte händer nåt speciellt. gjort sen 2008. tidigare har jag bara påbörjade dagböcker som är ganska dåligt uppdaterade och mest består av små anteckningar här och var.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej men hade ju varit fett att ta sig en återblick om 10 år Glad


   
SvaraCitera

Nej men länge tänkt på att föra drömdagbok  


   
SvaraCitera

ibland,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kladdar i lagbok. räknas det Förvånad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

plutten: Ja

men tycker det känns olämpligt att hitta mina tankar i pränt på papper, så jag missbrukar bara notepad och utkastfunktionen på min mobil. när texterna är självbiografiska (det är de oftast inte, i egentlig mening) så handlar de mest om nytolkningar eller tillägg av minnen. vanliga utläggningar och navelskåderier i min person och vardag har jag ju redan det stora nöjet att kunna plåga andra med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meningslöst, mina tankar behandlas och lagras direkt på minnet i hjärnan. Har bra med utrymme ledigt, närmare bestämt; 752,454356 EB. 🙂


   
SvaraCitera