Aviseringar
Rensa alla

Skriver du dagbok?


Ämnesstartare

skrev när jag var yngre. numera skriver jag bara ner korta meningar i ipaden jag lånar. inte saker som hänt utan saker och idéer jag och andra kommit på. 


   
SvaraCitera

plutten: Nej

Hade aldrig vågat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Försökt när jag varit mindre. Skrivit av mig under dåligt mående ibland. Försöker skriva övningsdagbok numera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inte så mycket dagbok som kalendernoteringar iofs.


   
SvaraCitera

Jag har nyss börjat blogga och skriver om min kamp mot ätstörningen, svälten och ångesten samt min vardag då jag tagit mig ifrån en väldigt destruktiv samborelation och kämpar för ett bättre liv. Titta gärna in och lämna en kommentar, det skulle betyda jätte mycket för mig, kram!

Lyckanfinns.blogg.se


   
SvaraCitera

Har en bok där jag skriver ner funderingar och tankar, mest om samhället och folk runtomkring mig 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Typ, började skriva ner roliga händelser i en bok för att kunna kom i håg och läsa dem efter flera år. Hittade en av mammas gamla dagböcker och frågade om jag fick läsa vilket jag fick. Det var jätte roligt, det mesta handlade om mamma och pappa för det var runt den tiden dem träffades och jag läste om hur dem träffades och när dem förlovade sig. Grät för det var så gulligt. Det stod massa söta saker AHHHHH Så gulligt. (Pappa var med i lumpen då också) ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, men skriver om det mesta i mitt liv på um, är en open-source-person


   
SvaraCitera