Aviseringar
Rensa alla

Skriver du dina smileys med tangentbordet


Ämnesstartare

Alla som är coola skriver ju sina smileys med tangentbordet så man slipper flytta näven till musen. Går mycket snabbare då.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Ja, ofc (Du röstade på detta alternativ)

Är inte n00b


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Ja, ofc (Du röstade på detta alternativ)

Tror samtidigt att det är lite av ett symptom för hur överdrivet mycket tid jag spenderat här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flyttar ändå handen till musen när jag ska posta och uppdatera sidan så passar på att fixa in alla smileys när jag skrivit färdigt texten.


   
SvaraCitera
kachin

Meh dålig poll, jag gör det ibland och ibland inte.
Oftast klickar jag för det är kul att KlIcKa[crazy][crazy][crazy][crazy] och lättare när man spammar smileys


   
SvaraCitera
höna

vissa skriver jag, typ [blush] pga använder den så ofta

men klickar oftast haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Flyttar ändå handen till musen när jag ska posta och uppdatera sidan så passar på att fixa in alla smileys när jag skrivit färdigt texten.

Tab. Enter. Gör du såhär i fortsättningen sparar du kanske 2 sekunder per inlägg. Du har gjort drygt 3000 inlägg på 4 månader, dvs 750 inlägg i månaden. Tar du mitt råd sparar du alltså runt 41 minuter i månaden. De här minuterna kan du lägga på exempelvis arbete och på så sätt tjäna tillräckligt för åtminstone två öl, varav du kan ge mig en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

och lättare när man spammar smileys

Ctrl+A. Ctrl+C. Ctrl+VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV​VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV

Sen gör du samma sak en gång till om du vill ha riktigt många.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Tab. Enter. Gör du såhär i fortsättningen sparar du kanske 2 sekunder per inlägg. Du har gjort drygt 3000 inlägg på 4 månader, dvs 750 inlägg i månaden. Tar du mitt råd sparar du alltså runt 41 minuter i månaden. De här minuterna kan du lägga på exempelvis arbete och på så sätt tjäna tillräckligt för åtminstone två öl, varav du kan ge mig en.

Fast nu räknar du inte in tiden det skulle ta för mig att skriva alla smileys för hand istället. [zzz]


   
SvaraCitera
kachin

dvärgkastarn:

Sen gör du samma sak en gång till om du vill ha riktigt många.

Mm ja fast oftast har jag skrivit text innan, så då spammar jag ju både text+smileys och det vill jag inte [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Nej, jag är n00b och klickar på dem (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
KSENIA

KLICKAR PÅ DOM FÖR FAAAAAAAN
KAN INTE ENS VAD MAN SKA SKRIVA FÖR ATT FÅ FRAM DOM PGA ALDRIG ORKAT BRY MIG OM ATT LÄSA EFTER JAG KLICKAT PÅ DOM[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Fast nu räknar du inte in tiden det skulle ta för mig att skriva alla smileys för hand istället.

Jo, räknar med att du sparar kanske en sekund på att trycka svara och en sekund på smileys. Ungefär.

kachin:

Mm ja fast oftast har jag skrivit text innan, så då spammar jag ju både text+smileys och det vill jag inte

Markera bara smileyn då [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Jo, räknar med att du sparar kanske en sekund på att trycka svara och en sekund på smileys. Ungefär.

Så du tror att jag är snabb på att skriva [ och ]? [tard]


   
SvaraCitera
kachin

dvärgkastarn:

Markera bara smileyn då [tard]

den blir blå då ju [sad]


   
SvaraCitera