Aviseringar
Rensa alla

Skulle behöva hjälp?


Ämnesstartare

Jag bråkar nästa varje dag med min familj och i min förra skola så var jag ganska utfrusen och jag kände mig utanför hela tiden, och idag så frågade jag en kille vrf han iggade mig på snap då svarade han att 1.Jag var kär i hans kompis utan att jag hade pratat med hnm och om han var singel skulle han aldrig välja mig ändå 2. jag är barnslig som frågade om dem ville köra S/K (sanning eller konka) och att man lekte det i åk 5 eller så 3.Jag kan nt mötas andra blickar eller gå fram till personer jag är kär i 4. jag är pinsam. Allt det där skrev han till mig och han skrev också att han hade sagt att det där till sitt gäng då dem säger allt till varandra. Mår verkligen piss för det här och orkar nt gå till skolan då det här säkert har spridit sig osv då hans gäng är bäst på att sprida saker. jag skrev till hnm om nmr 3. att jag är välidigt blyg och innan jag börja i den här skolan som jag går nu i så var jag ganska utfryst och tillbaka dragen efter att ha blivit sårad så många ggr i mellanstadiet. Mitt självförtroende är skit låg och jag får hela tiden tankar på att nt leva. Och nu efter det här så har jag fått ennu sämre självförtroende och hela min kropp skakar hela tiden. jag vet nt vad jag ska göra då jag verkligen känner mig sårad och han skrev dessutom själv att alla i hans gäng (en i hans gäng gillade jag förut) tkr sammasak som hnm och det sårade mig ännu mer då det känns som att han vill få alla att hata mig. Dessutom så vet han att jag är blyg, är ganska mkt tillbaka dragen och nt har ett så bra självförtroende så jag fattar nt vrf han gör så här. Har du/ni något tips på vad jag kan göra?


   
Citera

SKit i honom skit i hans gäng du har din anledning till att du är blyg och sånt han blev väl bara sårat när du inte frågade om han ville bli ihop


   
SvaraCitera

Jag håller med "Skåneärbäst" om detta och säger också skit i honom o hand gäng. Även alla där. Mitt tips är dock nog att du borde hitta åtminstånde nån i din årskull och försöka bli vänner med denna person. Kanske nån som verka känna sig likadan. Hör av dig om du vill annars ifall det ej funkar. Värsta fall så skulle det nog va bäst o byta skola. Men sedan du e 03a så är det ju lite tid kvar o sen så är du ju endå på gymnasiet med folk som också är ny och troligen har samma intressen som du ifall ni går samma linie. 


   
SvaraCitera