Aviseringar
Rensa alla

Skulle du anställa mig?


Ämnesstartare

Hej igen, detta är mitt word dokument. Ser det okej ut eller behöver det finslipas mera?

Hej!
Jag heter Tova Lönn och är 13 år. Jag skulle gärna vilja tjäna lite pengar, så nu erbjuder jag mig att, för en överenskommen summa, sitta barnvakt åt ditt/dina barn om du t.ex. ska iväg eller om du jobbar m.m.
Jag har själv 3 småsyskon som är 12, 5 och 3 månader och de två yngre brukar jag se efter rätt ofta.

För övrigt har jag också en hund, så jag är van vid hundar.
Jag gillar att baka så jag kan gärna göra detta
med barnen och jag kan även hjälpa till med
läxläsning när det blir aktuellt.

Jag kan också:                                                                       Vill du träffas eller komma överens om
*gå ut med hundar                                                             ett pris?
*klippa gräsmattan                                                             Ring/sms:a på: 0735318161
*Andra hushållssysslor                                                      Maila på: tovalonn@gmail.com


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yamaha biker:

De två sidor jag tipsade om är självklart gratis att annonsera på. Du kan även lägga in gratisannons på http://citiboard.se förutsatt att du har ett Facebook konto. Jag vill minnas att ett FB-konto är ett krav för att "legitimera" sig.

Hoppas att du får lite extrajobb. Glad

Tack! Ska jag göra


   
SvaraCitera

tovalonn:
Hej igen, detta är mitt word dokument. Ser det okej ut eller behöver det finslipas mera?

Hej!
Jag heter Tova Lönn och är 13 år. Jag skulle gärna vilja tjäna lite pengar, så nu erbjuder jag mig att, för en överenskommen summa, sitta barnvakt åt ditt/dina barn om du t.ex. ska iväg eller om du jobbar m.m.
Jag har själv 3 småsyskon som är 12, 5 och 3 månader och de två yngre brukar jag se efter rätt ofta.

För övrigt har jag också en hund, så jag är van vid hundar.
Jag gillar att baka så jag kan gärna göra detta
med barnen och jag kan även hjälpa till med
läxläsning när det blir aktuellt.

Jag kan också:                                                                       Vill du träffas eller komma överens om
*gå ut med hundar                                                             ett pris?
*klippa gräsmattan                                                             Ring/sms:a på: 0735318161
*Andra hushållssysslor                                                      Maila på: tovalonn@gmail.com

Hej!

Jag heter Tova Lönn och är 13 år. Jag skulle gärna vilja tjäna lite extrapengar, så nu erbjuder jag mig för ett överenskommet belopp (fast pris),..

* sitta barnvakt åt ditt/dina barn om du t.ex. ska iväg eller om du jobbar m.m (jag har själv 3 småsyskon som är 12 år, 5 år och 3 månader och de två yngre brukar jag se efter rätt ofta).  Jag gillar att baka så jag kan gärna göra detta med barnen och jag kan även hjälpa till med läxläsning när det blir aktuellt.

* gå ut med din hund då jag själv har erfarenhet av hundar då jag själv har hund

* klippa gräsmattan

+ andra sysselsättningar - kom med förslag!

Hör av dig via telefon, mail eller SMS så kan vi träffas och komma överens personligen.

Mobil: 0735-318161
E-mail: tovalonn@gmail.com


   
SvaraCitera

dirr, du anställningsdrömmen


   
SvaraCitera

När du skriver såhär på internet borde du inte visa ditt fullständiga namn, nr och mejl, inte specifik bostad heller. Vem som helst kan kontakta dig nu


   
SvaraCitera

nej

skulle aldrig lita på okända barnsittare, du kan vara en seriemördare for all i know 


   
SvaraCitera
Töntt

Var försiktigt, det finns en del konstiga typer där ute.. Förvirrad


   
SvaraCitera