Aviseringar
Rensa alla

Skulle du bli tillsammans med en sån kille.


Ämnesstartare

Om du var attraherad av en kille som gillade dig och allt kändes bra. Skulle du bli tillsammans med honom även om erat sexliv skulle va dåligt?


   
Citera

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:
Ja.

Om det inte gick alls?


   
SvaraCitera
ANT03

Jag tror de, för att jag ser att hela förhålladet är viktigare än den lilla sexbiten. Och om sexet är dåligt får man pröva sig fram(liksom övning ger färdighet)


   
SvaraCitera

självklart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wildcat:
självklart

Även om det tom gjorde ont


   
SvaraCitera

gjorde ont? hur menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frågan är ointressant då jag inte skulle ha sex med någon jag inte är i en relation med.

Men seriöst. Försök vara ärlig och tydlig mot honom med vad som är dåligt. 


   
SvaraCitera

Är ganska straight så skulle inte vara tillsammans med en kille alls. Men om sexlivet hade varit dåligt med partner så gäller det helt enkelt att kommunicera för att det skall bli bättre. Personligen så hade jag nog gjort slut, om det inte förbättrades efter ett tag överhuvudtaget. För mig är sex en riktigt viktig del av förhållandet,  och om man tänker sig ett långsiktigt förhållande så vore det väl bäst ifall båda är sexuellt kompatibel.


   
SvaraCitera

Kurtbosse:
Är ganska straight så skulle inte vara tillsammans med en kille alls. Men om sexlivet hade varit dåligt med partner så gäller det helt enkelt att kommunicera för att det skall bli bättre. Personligen så hade jag nog gjort slut, om det inte förbättrades efter ett tag överhuvudtaget. För mig är sex en riktigt viktig del av förhållandet,  och om man tänker sig ett långsiktigt förhållande så vore det väl bäst ifall båda är sexuellt kompatibel.

Utan skaffa barn då är vi överens Rodnar


   
SvaraCitera

skulle inte 


   
SvaraCitera

skulle nog bli ihop med en som kallas för tobbe xd


   
SvaraCitera

Hur stor kan den vara egentligen? Aldrig varit så här intresserad av en kuk innanFörvånad


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Utan skaffa barn då är vi överens Rodnar

Barn Tumme ned


   
SvaraCitera

Nä..


   
SvaraCitera