Aviseringar
Rensa alla

Skulle du ge personen ovan massage?


Ämnesstartare

nä  


   
SvaraCitera

Jadå en snäll och go massage, efter hennes önskemål. 


   
SvaraCitera

Nä för jag kommer krossa hennes rygg, är för hård händ-eller vad det heter 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har också kraftfulla händer. Men kan försöka 


   
SvaraCitera

Vill inte nån ska krossa min rygg Gråter
men pappa har också rätt stora händer och när man har nackspärr osv då är de skönt med hårdhänt massage. Sen är de alltid lättare att ge dem massage som har breda axlar. 

Inte Jung vill jag definitivt ge en njutbar massage, kanske med en drink på nattduksbordet. 

Jag känner mig stark när jag tar i allt jag har, trots att jag är klen. Men känslan är underbar.


   
SvaraCitera

Det tror jag nog, vill ju inte ha sönder henne men jag brukar vara bra på att inte ta som åt helvete utan gör en ganska lös massage så jag tror nog det går bra! GladCool


   
SvaraCitera

Ja han kan också få, om han är tyst och lyssnar på min musik jag spelar på högsta nivå. Dörren stängd. Olåst. 


   
SvaraCitera
Cobrak

om hon har tillräckligt med tålamod för att lyckas massera mig ordentligt utan att jag flyger upp i taket varje gång hon så snuddar vid mig och jag skrattar hysteriskt så förtjänar hon en riktigt go massage.. det är det minsta jag kan ge henne


   
SvaraCitera
OyottA

Jomenvisst. Varför inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I guess.. 


   
SvaraCitera

Ja.


   
SvaraCitera
spket

SkeletonGirl:
Ja.

jaja föfan


   
SvaraCitera

nä 


   
SvaraCitera

Svårt och bestämma mig. Jag skulle göra det för det är kul att massera och visa vilka tricks jag kan. Men vet inte om jag bara skulle gå fram, om hon ropar på mig så gör jag det. I detta fallet nej. 


   
SvaraCitera