Aviseringar
Rensa alla

Skulle du hellre pussa en arab eller skaka hand med en sverigedmokrat?


Ämnesstartare

manul: det skulle väl vara mysigt oavsett?

Ja varför inte?Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron: Om det va ett arabiskt fullblod så ja !

179106215.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lätt pussa en arab, om jag får välja vilken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

manul:

179106215.jpg

:Puss snäll Hezt ! 


   
SvaraCitera
mynona

aristoteles: Beror på vilken kultur du tillhör

Ja, om man nu är fransysk eller aristokrat. Förvirrad en sådan kindpuss är iofsg enbart en puss av luften vid sidan av någons kind


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Ja, om man nu är fransysk eller aristokrat.  en sådan kindpuss är iofsg enbart en puss av luften vid sidan av någons kind

Specificerade inte vilken typ av pussGlad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

manul:

179106215.jpg

hahaha en häst


   
SvaraCitera
mynona

aristoteles: Specificerade inte vilken typ av puss

jag kan för all del luftpussa folk oavsett om jag känner dem eller inte lika liknöjt och avståndstagande som jag kan skaka deras handGlad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: jag kan för all del luftpussa folk oavsett om jag känner dem eller inte lika liknöjt och avståndstagande som jag kan skaka deras hand

Och tuppen gol vid midnattGlad


   
SvaraCitera
mynona

aristoteles: Och tuppen gol vid midnatt

jag vet väl bäst själv vilken mening jag lägger i pussar eller handskakningIcke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: jag vet väl bäst själv vilken mening jag lägger i pussar eller handskakning

Nu vet jag inte ens vad du pratar omGlad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har skakat hand med en sverigedemokrat 


   
SvaraCitera
mynona

aristoteles: Nu vet jag inte ens vad du pratar om

vad pratar du om? Och varför använder du dig av smileyn "Glad"? Jag anser inte att jag är en sverigedemokrat för att jag känner mig mer bekväm med att skaka hand med någon jag ogillar hellre än att pussa någon jag inte känner, eftersom en puss för mig är något personligt och en handskakning är helt likgiltigt för mig. Jag pussar bara folk jag känner, men jag kan skaka hand med folk jag hatar. Om du använder smileyn "Glad" som ett sätt att visa att du tycker att jag är en sverigedemokrat pga det, då använder jag smileyn "Sover" så är vi klara med den diskussionen.

Det här är ju barnsligt koketteri och att jag skulle vara sverigedemokrat förtjänar inte ens förakt. var det det du menade ser jag gärna att du ber om ursäkt eller förklarar dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag väljer det mest opersonliga.

du ser mig aldrig kyssa främlingar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller om det vore en vänlig och attraktiv tjej hade jag också valt pussen. men det förutsätter ett slags känslomässigt samförstånd och personen slutar därmed att räknas som främling.


   
SvaraCitera