Aviseringar
Rensa alla

Skulle du kunna avsluta ett förhållande genom facebook?


Ämnesstartare

"Anmärkningsvärt är att tolv procent av alla män mellan 18 och 24 i undersökningen säger sig ha avslutat ett förhållande genom Facebook." - Källa


   
Citera
Ämnesstartare

Asha:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

tror jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det beror väl på anledningen att man gör slut, om det till exempel är på grund av att han har varit otrogen så hade jag ju inte suttit och haft en känslodrypande konversation om varför det inte är okej för det hade han inte varit värd. Då hade jag nog lätt kunnat avbryta det över Facebook.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

supply:

Då hade jag nog lätt kunnat avbryta det över Facebook.

Haha men hur skulle du veta om du inte pratat med honom först? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Haha men hur skulle du veta om du inte pratat med honom först? [crazy]

Man kan väl prata med någon utan att dumpa den? Eller ryktesvägen? Det var bara ett scenario där jag anser att det hade varit okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dvs poängen var att man får den dumpningen man förtjänar, och vissa förtjänar att den sker via Facebook då de är idioter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

supply:

Man kan väl prata med någon utan att dumpa den? Eller ryktesvägen? Det var bara ett scenario där jag anser att det hade varit okej.

Min poäng är att du måste ju fråga honom först om det stämmer? eller? OCh då kan du göra slut samtidigt när han har fått ge ett svar på dina frågor. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

supply:

Dvs poängen var att man får den dumpningen man förtjänar, och vissa förtjänar att den sker via Facebook då de är idioter.

Fast ofta du blir tillsammans med folk som förtjänar en sån dumpning? [crazy][crazy] Nej jag skoja! Jag förstår vad du meanar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Har betydligt mer heder i kroppen än så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

håller med supply, om man inte vill hålla kontakten varför tjafsa om det. visst, nog kan man göra det på ett lite finare sätt än facebook dissen, men vad spelar det för roll i slutet av dagen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lol, nej. Lite respekt får man väl ha för sin partner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Douchebag royale.

Måste ju dock slänga in kommentaren att förhållanden är fånerier också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Måste ju dock slänga in kommentaren att förhållanden är fånerier också.

Skulle vara fint med ännu ett videoklipp, där du förklarar din ställning och tankar kring detta också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Why not..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Skulle vara fint med ännu ett videoklipp, där du förklarar din ställning och tankar kring detta också.

Kommer eventuellt då.


   
SvaraCitera