Aviseringar
Rensa alla

Skulle du kunna avsluta ett förhållande genom facebook?


Ämnesstartare

Nachac:

Kommer eventuellt då.

Angenämt!


   
SvaraCitera
Exner

Asha:

Nej (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Beror väl på vad som har hänt, om hon är en fitta och en idiot, lätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Säger jag nu. Nä.

Asha:

Min poäng är att du måste ju fråga honom först om det stämmer?

Räcker väl med att få se en video eller en bild?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men kanske på en post-it


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

beroende på vad för förhållande det har varit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Räcker väl med att få se en video eller en bild?

Jo men jag tycker samtidigt att den man har haft förtroende för. Och är tillsammans med. Förtjänar att få säga sin version. Det visar vad för respekt du har för den typen av relationer även om du med hög sannorlikhet kommer avsluta den.

Jag tror också att det långsiktigt är den bästa lösningen och att det är den bästa lösningen oavsätt hur det förhåller sig. Sedan så kanske det brister och man inte gör så, men tycker inte det är något man ska planera för i vart fall.


   
SvaraCitera

Ja, öh. Det är ju bara att ändra relationsstatus, han fattar nog vinken. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Säger jag nu. Nä.

Precis [smile]

isola:

Men kanske på en post-it

hahaha [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

örtroende för. Och är tillsammans med. Förtjänar att få säga sin version

Men den vill man ju bara höra för att få skälla

Asha:

Det visar vad för respekt du har för den typen av relationer även om du med hög sannorlikhet kommer avsluta den.

Fast han har ju förkastat all den respekt när han slampade runt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men den vill man ju bara höra för att få skälla

Människor fungerar olika, jag har inte riktigt varit i den sitsen så jag vet inte. Men jag ageerar inte i alla fall super normalt [crazy]

isola:

Fast han har ju förkastat all den respekt när han slampade runt

Jo men när man är tillsammans så är det en relationstyp som inte ännu är avslutad korrekt. Tills det har hänt så menar jag att det är att visa respekt för framtida partners också att avsluta saker korrekt. Men det är inte något som alla måste rätta sig efter eller så. Utan hur jag tänker kring detta. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

s det

Fast sådär rationellt tänker man inte då, och framtida partners har inget med detta förhållande att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Fast sådär rationellt tänker man inte då, och framtida partners har inget med detta förhållande att göra.

Det blir väldigt hypotetiskt nu. [crazy] Är ju ingen större skillnad här mellan oss. Vi röstade ju lika till och med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Jag gillar inte att offentliggöra mina förhållanden på det sättet, så skulle aldrig avsluta ett förhållande offentligt heller.


   
SvaraCitera