Aviseringar
Rensa alla

skulle du kunna bo med någon okänd i en etta?


Ämnesstartare

Värt att försöka! 🙂

Tror jag personligen hade tyckt det var väldigt jobbigt, men hellre det än att vara hemlös. Finns säkert folk som är bekvämare med det dock.


   
SvaraCitera

Skulle nog kunna bo så en kortare tid om personen var trevlig, men inte mer än en månad eller så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Nej nej


   
SvaraCitera

men om du vill ha någon över då? alla behöver lite kärlek ibland det är svårt med en etta på två...


   
SvaraCitera

Nu i terminsstart finns det garanterat folk som skulle vilja ha någonstans att bo, frågan är väl om du verkligen vill. Känns inte helt värt för ynka 1200 spänn?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man kan alltid försöka dela in rummet med någon form av lakan eller whatever. Och att bo två i en etta, blir ju ungefär samma sak som att bo i ett studentrum på college.

Dock hade jag nog haft svårigheter med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan va alla var pedanta och rena av sig haha

Blivande_japan:

är fattig student, eldar hellre upp 1200 spänn än delar en etta med ngn

Horrorshow:

Nu i terminsstart finns det garanterat folk som skulle vilja ha någonstans att bo, frågan är väl om du verkligen vill. Känns inte helt värt för ynka 1200 spänn?

1200kr tycker jag är ganska mycket och helt klart värt det enligt mig. skulle jag se en annons med en hyra på 1200kr så hade jag hoppat direkt även om det innebar att dela rum med en schimpans;)

Jonnybravo91:

Man kan alltid försöka dela in rummet med någon form av lakan eller whatever. Och att bo två i en etta, blir ju ungefär samma sak som att bo i ett studentrum på college.
Dock hade jag nog haft svårigheter med det.

ja det är en ganska så bra ide faktiskt om det skulle bli för tight.. men vafan man bor ju 8 pers i logoment i lumpen som inte är mycket större än 20-30 kvm och det var inga problem..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Tror jag personligen hade tyckt det var väldigt jobbigt, men hellre det än att vara hemlös. Finns säkert folk som är bekvämare med det dock.


   
SvaraCitera

Skulle faktist kunna tänka mig det, men frågan är om den andre skulle stå ut med mig, hehe [ops]


   
SvaraCitera

Det skulle nog vara ganska jobbigt. Hm, om man ska vara lite positiv då. Du skulle alltid kunna lägga ut annonsen och säga att det bara gäller en kort period, typ två månader eller så (det kommer säkert locka fler eftersom folk tänker att dem kan leta lägenhet under tiden och "dela en etta med okänd i två månader är inte så länge"). Om det bara är massa skumma typer som mailar så kan du alltid säga att rummet är uthyrt, ja..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PotatisChipset:

Skulle faktist kunna tänka mig det, men frågan är om den andre skulle stå ut med mig, hehe

haha du är nog den första som verkar vara lite positiv till detta.


   
SvaraCitera

noboundaries1:

haha du är nog den första som verkar vara lite positiv till detta.

Är väldigt positiv av mig kanske bidrar [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

men vafan man bor ju 8 pers i logoment i lumpen som inte är mycket större än 20-30 kvm och det var inga problem..

Å andra sidan gör man inte mycket mer än att sova i logomenten. I en lägenhet spenderar man trots allt långt mycket mer tid i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PotatisChipset:

Är väldigt positiv av mig kanske bidrar

haha ok, då vet du var jag finns om du behöver en lya i stockholm[wink]

Jonnybravo91:

Å andra sidan gör man inte mycket mer än att sova i logomenten. I en lägenhet spenderar man trots allt långt mycket mer tid i.

nja, vi spenderade en del tid i logoment men långt ifrån som man gör i lägenhet.


   
SvaraCitera