Aviseringar
Rensa alla

Skulle du kunna sjunka så lågt?


Ämnesstartare

Om en tjej eller kille som ni gillar var i sin egna lilla värld(Ett så kallat "freak") som typ tror att dom är en vampyr eller liknande. Skulle ni kunna uppmana deras beteende och börja spela med liksom.

Och skulle ni kunna leva med att det är okej och inte alls konstigt för lite fitta/kuk eller för att skaffa en vän?


   
Citera

En vuxen person som på allvar tror att den är en vampyr/annat och lever som en sådan har ju någon form utav psykiska problem. Tycker att det känns fel att kalla den för "freak". Du kan ju inte hjälpa till på det sättet utan försöka få hen att prata om andra grejer istället?
Att tala om för personen att hen måste sluta tramsa sig och att hen inte är fem år längre är nog ingen bra idé, men jag skulle heller inte aktivt delta i någon vampyrpryl. Försök få personen att söka hjälp.


   
SvaraCitera

Vet inte, själv är jag en gay cowboy!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

Vet inte, själv är jag en gay cowboy!


   
SvaraCitera

Han verkar vara något speciell, men tycker inte det är speciellt konstigt. Trots allt så är det bara hans värld och så länge det inte gör avtryck i den fysiska världen spelar det väl ingen roll? [rolleyes]


   
SvaraCitera

så länge hen inte skadar sig själv eller nån annan så visst.


   
SvaraCitera

Skulle inte spela med i syfte att ha sex. Däremot hade jag spelat med för att underlätta kommunikationen mellan denne och mig.


   
SvaraCitera