Aviseringar
Rensa alla

skulle du kunna tänka dig att göra värnplikten?


flygkärra:
yeps. Men är för svag så slipper hööhöh


   
SvaraCitera

jOOEEL


   
SvaraCitera

"R - Renrasig" 

855234364.gif


   
SvaraCitera

flygkärra:
jOOEEL

riktig trooper ändå 

påminner mig rätt mycket om fantastiskt, fanta


   
SvaraCitera

bajscoppenett: Ja

tyvärr så kan jag inte av medicinska skäl 🙁


   
SvaraCitera

SyExtas:

kan va rätt gött o få hunda lite o stänga av skallen ibland/då tänker jag mig, funderar själv på värnplikt, fjälljägare isf, men är lite kluven kring om det verkligen behöver gå via en instutition 

Dör lite inombords


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Nahual:

Dör lite inombords

hahaha ja :'D hade nog kunnat gå och garva hela tiden dock, men ah hmm blir ju mycket dötid... men går att få in en del kronor därifrån har jag tänkt iaf, men har lite andra ekonomiska utgångspunkter just nu även om den ursprungliga idén inte känns för ovärd, att bli tillsagd hur man stänger fickorna : Dddd -> ooch iom det där känns det typ för ovärt hmm hmm, fast vene ändå :$


   
SvaraCitera


hahahaha vilken jävla närkampsträning :')) ................................................................................


   
SvaraCitera

vafan försöker länka från 04:03 men jag har visst inte skillsen :@


   
SvaraCitera

Jag tycker att det är skit att de återinförde det. Jag antar att de som blir uttagna måste göra värnplikten, Att tvinga någon som kanske inte vill göra det, till att göra det. Fyfan jag skulle fan aldrig vilja göra det. Men jag är inte helt säker heller på att det är så det fungerar. Tur att jag e 98a :D.


   
SvaraCitera
mynona

bajscoppenett: Nej

Alltför individualistisk och introvert för att fungera i ett så kollektivt sammanhang. 


   
SvaraCitera

mynona:

Alltför individualistisk och introvert för att fungera i ett så kollektivt sammanhang. 

Hjärta


   
SvaraCitera

pojken_med_rymdbyxorna:

hahaha ja :'D hade nog kunnat gå och garva hela tiden dock, men ah hmm blir ju mycket dötid... men går att få in en del kronor därifrån har jag tänkt iaf, men har lite andra ekonomiska utgångspunkter just nu även om den ursprungliga idén inte känns för ovärd, att bli tillsagd hur man stänger fickorna : Dddd -> ooch iom det där känns det typ för ovärt hmm hmm, fast vene ändå :$

Man kan ju alltid gå hem om man tröttnar tänker jag


   
SvaraCitera

Nahual:

Man kan ju alltid gå hem om man tröttnar tänker jag

ja vafan ska de göra Cool


   
SvaraCitera