Aviseringar
Rensa alla

Skulle du kunna tänka dig att läsa på distans?


Ämnesstartare

nej de verkar onödigt, enda anledningen att plugga är att träffa människor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Inte på heltid iaf det skulle bli för ensamt och eventuellt odisciplinerat, men kanske i snigelfart om jag arbetade och samtidigt ville utbilda mig.

Okej 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skönthism:

ja, nu på vintern i alla fall. på sommaren sitter jag gärna ute och pluggar nånstans.

gruppuppgifter, om sådana finns, utförs skriftligt på kurssajtens forum och/eller muntligt via skype/liknande. därtill är det vanligt att någon startar en facebookgrupp där man kan diskutera mer fritt med varandra. eftersom jag är fantastiskt osocial har jag aldrigarrow-10x10.png träffat någon kursdeltagare, men det händer att sådant anordnas spontant.

Skönt att kunna sitta i det gröna och plugga 🙂 Jag gillar dock mest att plugga hemma (eller hos min kille), skulle vilja ha en stor tomt då skulle jag sitta i en solstol där 😉
Okej. På det som jag ska börja läsa (förhoppningsvis) tror jag att man kommer träffas fysiskt x antal ggr per termin iaf. Det beror väl på vad man läser om det är nödvändigt elr ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vinn pengar:
nej de verkar onödigt, enda anledningen att plugga är att träffa människor

Och utbilda sig? Samt att det är roligt och in


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plus:

Och utbilda sig? Samt att det är roligt och in

om man lär sig nåt vättigt men det gör man nästan aldrig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har läst en kurs på distans. det var bra! tycker dock det är sjukt awkward med typ videosamtal osv. 


   
SvaraCitera
Paseo

jag har gjort det. det gick åt helvete. pga var sjuk samtidigt. och omotiverad. annars hade det nog gått bra. numera kan jag dock inte tänka mig det. har ett stort behov av att va kring folk. hela tiden. skulle aldrig kunna gå hemma å släpa hela dagarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eh ja. vill inte gå i vanlig skola. hatar ungdomar. omogna och bara tänker på sex, status och utseende hela tiden.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Prövade en gång det gick inte alls bra. Vilket iof var helt väntat har inge som helst studiedisciplin. Lär mig iof inte i vanliga fall heller.


   
SvaraCitera