Aviseringar
Rensa alla

Skulle du kunna vara tillsammans med någon som är ful?


Ämnesstartare

Skriv gärna varför ni svarade som ni gjorde


   
Citera

confused97: Nej aldrig i livet

om jag tycker att en person är ful så kan jag ju ej bli attraherad/kär i den personen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

om jag tycker att en person är ful så kan jag ju ej bli attraherad/kär i den personen

Men om personen har en jätte fin personlighet då? Och hen kan få dig att må hur bra som helst?


   
SvaraCitera

 Näe, det kan jag inte tänka mig. Om personen har ett fint inre. Får mig att må bra, och allt det där. Jo, då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:
 Näe, det kan jag inte tänka mig.

Varför de då?


   
SvaraCitera

confused97:

Varför de då?

Jag la till lite. Läs det 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:

Jag la till lite. Läs det 🙂 

Okej 🙂


   
SvaraCitera

självklart  (cliché varning) det är insidan som räknas 


   
SvaraCitera

Det viktiga är inte hur personen ser ut. Det viktiga är att man trivs bra ihop. Och att personen har ett fint inre. Och att hon får mig att må bra. Och att jag är detsamma för henne. Men ett bra utseende är en bonus!


   
SvaraCitera

legenden säger att om personen har fin personlighet brukar oftast hen bli automatiskt attraktiv kram


   
SvaraCitera

confused97:

Varför de då?

Tjohej:
Det viktiga är inte hur personen ser ut. Det viktiga är att man trivs bra ihop. Och att personen har ett fint inre. Och att hon får mig att må bra. Och att jag är detsamma för henne. Men ett bra utseende är en bonus!

Men dock är det ju åt dom snygga tjejerna som blickarna riktas när man är ute. Och dom snygga tjejerna jag kollar efter på dejtingsidorna. Muppigt och ytligt, ja. Jag vet.


   
SvaraCitera

om jag tycker att någon är 'ful' så är den bedömningen inte enbart grundad på fysiska attribut. jag kan tycka att någon inte är attraktiv enligt mina mått, men ful, bara så där? nja. jag kan aldrig intresseras av någon jag inte finner oattraktiv men ser inte på dem på det sättet som jag tror att du menar.


   
SvaraCitera

confused97: Nej aldrig i livet

Om jag tycker att personen i fråga är ful så kommer jag inte känna mig attraherad till denne. Utseendet är viktigt för mig. 
Hata mig om ni vill!


   
SvaraCitera

Nej


   
SvaraCitera

Jag tror inte att jag vill leva i något förhållande, men en människas utseende har ingen betydelse för mig oavsett min relation till människan.


   
SvaraCitera